Elhasználtam, elfogytak #29

by - március 15, 2020
Ismét eltelt néhány hónap, ami újabb rengeteg kiürült flakont jelent. Kicsit kezdek megijedni a mennyiségtől, ugyanis a blog kezdetekor ugyanennyi idő alatt feleennyi dolog fogyott el. Habár tény, hogy a tesztelésre érkezett termékeknek köszönhetően sokkal több mindent kipróbálok, mint egyébként megtenném, megtehetném.


Tavaszra egy kicsit már túl erős számomra az YVES ROCHER Oui a l'amour parfüm (teszt), de virágos illatjegye alapján mindenképp erre az időszakra ajánlanám. Kellően intenzív és fűszeres az YVES ROCHER So Elixir Bois Sensuel parfüme (teszt), ami már a második üveg volt és egyébként ismét újravettem, szóval tényleg nagyon szeretem. Igazi téli illat, ráadásul egész nap érződik rajtam. Ugyan nyári új kiadás volt, citrusossága miatt én télen használtam a YAMUNA grapefruit testápolót és tusfürdőt (teszt). Előbbi kellően sűrű és nagyon jól hidratál, mégis hamar beszívódik. Míg a tusfürdő SLS-mentes, ezért nem igazán habzik, cserébe nem is szárítja a bőrt. A DOVE Purifying Detox tusfürdő zöld agyaggal (teszt) alapvetően egy jó tusfürdő lenne, viszont mivel több márka agyagos tusfürdőjét is próbáltam, így inkább a Niveat ajánlanám helyette. A tusfürdőjét imádtam, így megörültem, hogy végre a kézkrémek között is megtalálható ez az illat, az YVES ROCHER lótusz-zsálya kézápoló krém azonban mégsem volt olyan jó, mint a mangós-barackos társa. Az illata kellemesen szolid, viszont az állaga túl híg és nem hidratált kellően. Megjelenéskor nagyon kíváncsi lettem az YVES ROCHER málna-borsmenta haj- és testpermetre. Édes illata a tavasz-nyár átmenetet idézi, de inkább hajra, mint testre használtam szívesen. Az ALVERDE Frosted Berries málnás testvaj még a 2018 limitált kiadás, így épp ideje volt elhasználnom. Imádom ezt mini, fém kupakos kiszerelést, utazáshoz is kiváló, a testvaj hidratáló hatásával pedig maximálisan elégedett vagyok. A REXONA Tropical dezodor számomra már nem elég neutrális illat, valamiért nem is volt a kedvencem ez a spray, így ismét visszatértem a Biorythm változathoz. Talán végleg feladom a próbálkozást ezekkel a hideggyantákkal, mert még a VEET érzékeny bőrre való hideggyanta csíkkal sem vagyok elégedett maradéktalanul. Elsősorban intim fronton használtam, de mindig maradtak nem kívánatos szőrszálak, a lábamon pedig még ennyire sem volt hatékony. A YAMUNA Boldogság kézkrémet viszont nagyon szerettem, akár egy parfüm, olyan az illata és tökéletes 'indulás-előtti-kézkrém', mert azonnal beszívódik.


A száraz sarkaimat jól hidratálta az AVON Foot Works intenzíven hidratáló lábkrém (teszt), zsírossága miatt viszont elsősorban lefekvés előtt érdemes alkalmazni (de én még ilyenkor is zoknit húztam). Az AVON Foot Works többfunkciós (3 az 1-ben) krém pedikűrhöz (teszt) effektíve egy lábradír, ami mentolossága révén nagyon jól felfrissíti a fáradt lábfejet. A vége felé kicsit besűrűsödött és zselésebb állagú lett az AVON Planet Spa Korean Charcoal testradír (teszt), amit így még jobb volt használni. A radírozószemcsék mérete pont megfelelő, hatékonyan radíroznak, de nem sértik fel a bőrt. Kiárusításon vettem két darabot az ALVERDE #eins zwei Chai habfürdőből, ami az első használatkor nem váltott ki belőlem semmi extra érzést, most viszont kimondottan elégedett voltam vele. Megfelelő méretű habot képzett, az illata is kellemes, habár viszonylag hamar elillan. A HERBARTING babatestápoló mintát apróbb száraz foltokra használtam, de egy viszonylag híg testápolóról van szó, ezért inkább a mindennapos használatra, mint a már száraz területek dehidratálására alkalmas. A HERBIOTICUM BabaMama védőkrém minta viszont nagyon jól jött a szeles, hideg időben, amikor kijött az ekcéma a szám körül. Legalább egy hete már csak romlott a helyzet, amikor kipróbáltam ezt a sűrű, tápláló krémet, és 2 nap alatt teljesen elmúlt a piros száraz folt. A YAMUNA grapefruit hidegen sajtolt növényi szappannak (teszt) köszönhetően szoktam le a folyékony szappan használatáról itthon. Nagyon jól felhabzik, jól tisztít, miközben nem szárítja a bőrt. Sajnos már nem lehet kapni az YVES ROCHER radírozó hatású szappanját, amiből nekem a kókuszos volt meg. Ugyan csak bizonyos, nem érzékeny területek radírozására volt alkalmas, az élesebb szemcsék könnyen megkarcolták például a lábszáram csontosabb területét. Alapvetően viszont nagyon szerettem, a kivitelezés és radírozó hatása kiváló volt, ráadásul éveken keresztül használtam.


A L'OREAL Botanicals koriander hajerősítő sampon végül ecsettisztítóként végezte, a hajam nem annyira szerette, mivel szárította. Ellenben a VIS PLANTIS sampon vékony szálú hajra (teszt) kellően bevált, jól tisztított, nem szárított és nem is zsírosodott tőle hamarabb a hajam. Vegyes érzéseim vannak az EVELINE #Clean Your Skin! 3 az 1-ben arctisztítóval kapcsolatban, mert alapvetően jól tisztította az arcbőrt, 3 az 1-ben termék lévén azonban se maszkként, se arcradrként nem vált be és így az arclemosáshoz sem volt megfelelő állaga. Eleinte szerettem használni az YVES ROCHER Elixir Jeunesse Légző bőr maszkot (teszt), mert kellően hidratált, aztán valahogy mégis feledésbe merült, így nem mondanám kiemelkedőnek. Az YVES ROCHER Sebo Vegetal tisztító arcradír bázisának állaga nem volt a kedvencem, a benne található radírozószemcsék viszont kiválóak voltak. Tartottam egy 7 napos kúrát az AVON Anew Skin Reset ampulla szetttel, amit nagyon szeretett a bőrőm, már a második ampulla után valóban kisimultabbnak éreztem, ráadásul külön hidratálóra sem volt szükségem mellette. A CAMELEO Max Volume szárazsampon (teszt) az eddig legjobb, amit próbáltam. Valóban megszünteti a zsírosságot, így egy nappal ki tudom tolni a hajmosást. A L'OREAL Botanicals levendulás olaj elviekben érzékeny fejbőrre lett kifejlesztve, én azonban elsősorban hajvég ápolásra használtam. Hajmosás előtti este oszlattam el egy nagyobb adagot a száraz hajvégeken, amit volt, hogy azonnal beivott. Szerencsére könnyű volt kimosni, viszont nincs is olyan hosszú távú hatása, mint egy ricinusolajnak. Az YVES ROCHER Elixir Jeunesse micelláris arclemosó zselé (teszt) már-már örök kedvenc, a reggeli arcápolási rutinom szerves része. Imádom az állagát, illatát és jól végzi a dolgát. A legutóbbi EBELIN mikroszálas arctisztító kesztyű körülbelül fél évet bírt, ennyi idő után tűnt el a puhasága, így már nem volt olyan hatékony és kezdett elszakadni. Sminklemosó helyett ismét ezt vettem újra, mert hatékony és igen kedvező az ára is. Nagyon örültem, hogy kipróbálhattam a KRISTEN HAIR hajvitamint (teszt), amivel rég nem látott növekedésnek indult a hajam.

Az AVON K-beauty Glow Double fátyolmaszk különlegessége abban rejlik, hogy fólia csomagolású, mely megőrzi a maszk nedvességtartalmát, intenzív hidratálást biztosítva a bőrnek. Kibontáskor szó szerint csöpögött belőle a folyadék, annyira át van itatva. Két részből áll, így tökéletesen illeszkedik az arcra. Az EVELINE New hyaluron second generation arcmaszk (teszt) kétlépéses: az enzimes rész után bőrpírt tapasztaltam, a hidratálórész azonban azonnal leviszi a pirosságot. Az eredmény pedig pihe-puha arcbőr. Ezzel szemben viszont nem annyira szerettem az EVELINE Magic Mask Llama Queen insta effect mattító textil maszkot (teszt), mert túl kicsi volt az arcomra. De legalább fél napig valóban matt homlokot eredményezett. Nagyon viccesnek találtam az EVELINE Hidratáló habzó textil arcmaszkot (zöld tea és grapefruit) (teszt), mert a képződő hab csikizi az arcom és látványra sem utolsó. Ráadásul valóban hidratál. A cuki pingvines csomagollású AVON K-beauty hidrogél tapaszt a szemem alatti területre használtam el, ami aloe vera tartalma miatt azonnali hidratálást nyújt. A NIVEA Urban Skin Detox éjszakai regeneráló arcmaszk (teszt) nagyon jól jött a hidegebb, szelesebb napokon, amikor extra hidratálásra volt szüksége a bőrömnek. Ellene szól viszont, hogy a nagyon száraz területeket minimálisan csípte. Az ESSENCE szemöldökceruza (04) blonde (teszt) ár-érték arányban tökéletes. Gyorsan lehet vele szép szemöldököt rajzolni, habár én csak a hézagok feltöltésére alkalmaztam. Nap végére minimálisan megkopik, de alapvetően nagyon elégedett voltam vele. A CATRICE Liquid Camouflage korrektor a pattanások elfedésére sem rossz, viszont mivel a világosabb (010) Porcellain árnyalatot vásároltam meg kifejezetten a szem alatti karikák eltüntetésére, így erre vált be leginkább. Nem ül meg a ráncokban, a vékony bőröm alatti ereket pedig majdnem tökéletesen elfedi és üdébbé teszi a tekintetet. Végül pedig a GREEN PHARMACY intenzív hidratáló ajakápolója - aloe és lime (teszt), ami csomagolásával inkább a régi gyógyszertéri szőlőzsírokra elmékeztet, az illata viszont kellemes és a hatása is kiváló.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés