Szépségápolási kedvencek - 2019 tavasz

by - május 26, 2019
Ugyan idén valahogy nem volt olyan sok igazán tavaszias napunk, így május végéhez közeledve összegyűlt több olyan termék is, amik az elmúlt hónapokban számomra újdonságként kerültek be a szépségápolásomba és tavaszi kedvenccé avanzsáltak. Ilyenkor valahogy egyébként is szívesebben próbálok ki újdonságokat.


Nivea Clay Fresh gyömbér és bazsalikom tusfürdő
Az agyag, mint összetevő, nem újdonság a szépségiparban, tusfürdőkben alkalmazva azonban csak most lett igazán elterjedt. Több márka közül elsőként a Nivea verzóját próbáltam ki, ez a gyömbéres-bazsalikomos pedig telitalálat nálam. Kellően frissítő illata miatt tökéletes tavaszi darab, pedig alapvetően én a krémes tusfürdőket ősszel-télen preferálom. Megfelelően habzik, nem szárítja a bőrt, sőt meg merem kockáztatni, hogy valóban hidratálja is.

Green Pharmacy testradír muscat rózsa és zöld tea kivonattal (teszt)
Ez a testradír annyira szívem csücske lett, mivel a cukorszemcsék kimondottan jól radíroznak, miközben a különböző olajok azonnal hidratálják a bőrt, úgyhogy akár a zuhanyzás közbeni testápoló is kiváltható vele. A friss rózsa illatáról nem is beszélve, egyszerűen élmény vele a zuhanyzás. Az általam eddig próbált olajos-cukorszemcsés testradírral ellentétben ez nem hagy maga után ragacsos érzetet, nem képez kellemetlen réteget a bőrön.

Yves Rocher Hydra Végétal hidratáló gél
Eddig is használtam szemkörnyékápolót, mióta viszont bekerült az esti arcápolási rutinomba az Yves Rocher hidratáló géle, a szemem alatti terület valóban sokkal kisimultabb. Nagyon kevés is elég belőle, nem szívódik be azonnal, de nem lesz zavarósan ragacsos utána a bőröm és maga a gél is szerintem izgalmas, a tubusból kinyomva ugyanis mintha apró csillámokkal lenne tele.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2% szérum
Noha a C vitamin rendszeres használat mellett fejti ki hatását, a benne lévő dehidratált hialuron gömböknek köszönhetően már egy este alatt látványos eredményt lehet vele elérni: reggelre kisimult és sokkal egységesebb bőrképet ad. A szaga először nagyon kellemetlen és az állaga is rendkívül furcsa, apró szemcsékkel teli. A reggeli lemosást követően is érződik a bőrön, de ez már nem az a festékszerű szag, amit a tubusból kinyomva érezni. Ebből kifolyólag nem szívesen vettem elő és csak ritkábban használtam, de a hetekben újra felfedeztem magamnak. A pattanás utáni hegen (ami már pár hete erősen látszódott) azonnal segített és valóban sokkal szebb, egységesebb bőrképet ad reggelre.


Eveline Cosmetics Volumix Fiberlast Ultra False Lash Effect szempillaspirál
Néha velem is megesik, bevallom, ezt az Eveline szempillaspirált is elsősorban a külseje miatt választottam, de szerencsére a belseje is azonnal meggyőzött! Banán alakú kefés szempillaspirált még nem próbáltam ezelőtt, de a gumis rövid sörték szépen ívelik a pillákat. Eleinte sok festéket vesz fel, érdemes a felesleget leszedni róla, így szép, hosszú szempillákat lehet vele elérni. Egy rétegben egész természetes hatást nyújt, ráadásul nem nehezíti el a pilláimat, sokszor meg is feledkezem róla, hogy lenne rajtam szemfesték. Amit viszont mindemellett pláne imádok benne, hogy nem kenődik el, nem pereg, valóban tartós egész nap, ugyanakkor mégis könnyű lemosni.

essence szemöldökceruza (04) Blonde
Eddig szemöldökpúdert használtam és valójában most is azt szerettem volna beszerezni, de a kinézett darabot nem találtam. Így hirtelen, gyors és olcsó megoldásként választottam az essence szemöldökceruzáját. Azonban már az első alkalom után feltettem magamnak a kérdést, hogy én ezt miért csak most próbálom ki?! Annyira könnyű vele precízen dolgozni, szépen lehet formálni a szemöldököt és ugyan nekem inkább csak kitöltésre szükséges, érzem, hogy sokkal hangsúlyosabb vele a szemöldököm, mint az eddig használt kompakt púderekkel. Ezenfelül kimondottan tartós is, nem mászik el napközben.

Nektek milyen szépségápolási termékek lettek a kedvenceitek tavasszal?

You May Also Like

0 megjegyzés