Elhasználtam, elfogytak #31

by - január 30, 2021
Most valahogy, az elmúlt 4 hónap alatt, kicsit mintha több minden fogyott volna el, mint általában szokott. De mentségemre szóljon, hogy vannak terméktípusok (például kézkrém, tusfürdő), amikből egy időben többet is megbontok és szinkron használom őket, így egyszerre érek a végükre.


Ugyan sokáig hagytam magamon az AVON Footworks hidratáló lábpakolást (ananásszal és teafával), a "zokni" ellenére nem hozta a várt hidratálást. A BALEA lábmaszk (babasszu- és makadámdió-olajjal) effektíve egy sűrű hidratálókrém, ami több alkalomra elegendő és egész jól ápolja a száraz sarkakat, a zacskós kiszerelés ellenére ráadásul hihetetlen olcsó (99 Ft a 15 ml, amit én 3-4 este alatt használtam el). A HERBIOTICUM Mesterbalzsam minta gyógynövényes összetételével nagyon jól jött a fájó térdemre, így mindenképp megjegyeztem magamnak. Nagyon professzionális a PIBU mélytisztító agyagos arcmaszkja zöldtea kivonattal, ugyanis két részből áll, így könnyebben illeszkedik az arcra, valamint a maszkok külön védőfóliával vannak ellátva. Kellemes érzés volt viselni, pedig sokáig kell fent hagyni, a bőröm is szerette. Az AVON Anew Pollution Protect+ fekete fátyolmaszk különlegessége abban rejlik, hogy a textilmaszkot közvetlenül a használat (és a kibontás) előtt kell a folyadékkal keverni, ami tisztító, hidratáló és antioxidáns hatású. A képen ugyan nem szerepel, de lfogyott még egy doboz AVON Liiv étkezéshelyettesítő shake is, ami összetett tápanyag-tartalma miatt nálam a lusta reggelek megmentője volt.


Az YVES ROCHER Botanical Color szemceruzát (07 bleu pensée) viszonylag ritkán használtam a benne lévő kékes csillámok miatt. Ráadásul nagyon krémes formulája miatt nem mondanám túl tartósnak, a végén pedig épp a krémessége miatt nem lehetett már tovább hegyezni. Mindig visszatérek a FORY YOUR BEAUTY sminkszivacshoz (teszt), ár-érték arányban kiváló, pláne, hogy általában akciósan veszem újra. Szépen el lehet vele dolgozni az alapozót és a korrektort is, használata kellemes. A CATRICE Dewy-ful Lips ajakvajat (020 Let's DEW This!) nagyon szerettem volna szeretni, de sem az állagával, sem a kialakításával nem voltam elégedett. Ajakápolóként használgattam, de végül hamarabb romlott meg, mint teljesen elfogyott volna. Az EVELINE Cosmetics Volumix Fiberlast Ultra False Lash Effect szempillaspirált (teszt) a csinos kis külseje miatt választottam, de a belső is meggyőzött: szép hosszú, ívelt pillákat varázsolt, a tartósságával pedig maradéktalanul elégedett voltam. A TREND IT UP Matte Beauty Perfection alapozót (008) már több árnyalatban is kipróbáltam, nekem bevált közepes, természetes fedésével. A mattságot enyhén púderes finisével biztosítja, de alapvetően hamar átfényesedik a T-vonalon zsíros bőrömnek köszönhetően.


Az YVES ROCHER fejbőrradír városi hatások ellen (teszt) egy igazán pozitív csalódás volt. Hatalmas cukor szemcséi kellemesen radírozzák a fejbőrt, csak egy kicsit nehéz alaposan eloszlatni. Szintén meglepetésként ért, hogy az ISANA száraz hajsampon cseresznyevirág illattal mennyire bevált, egy nappal valóban sikerült kitolni a hajmosást vele. A BALEA Bloomy Dreams szárazsamponja viszont nem ennyire kedvelt darab, pedig nem elsőre vásároltam meg. Nem rossz, de nem is vagyok vele maradéktalanul elégedett. A CAMELEO kollagén és biotin hajerősítő és regeneráló sampon-balzsam (teszt) teszi a dolgát, a kettő közül pedig a balzsamot emelném ki, hogy azonnal, már a leöblítéskor simább és könnyebben kifésülhető hajat eredményez.


Nem hittem volna, hogy az ALTERRA Bio homoktövis és argánolaj krémtusfürdő ennyire nagy NEM lesz számomra. Rossmann applikációs nyeremény volt, de egyszerűen sem az állaga, sem az "illata" nem tetszett és még szappanként is kellemetlen volt elhasználni. Az YVES ROOCHER My Green Summer sampon-tusfürdőt én csak testre próbáltam ki, de nyárra egyszerűen tökéletes darab frissítő, citrusos illata miatt. Régi nagy kedvenc az YVES ROCHER mangó-koriander tusfürdő koncentrátum (teszt), amit elsősorban utazások alkalmával viszek magammal - praktikussági szempontból -, viszont mivel már régóta bontva volt, inkább elhasználtam. Az AVON Senses Hula Hula Hibiscus tusfürdő virágos-gyümölcsös illata, géles állaga miatt szintén egy inkább melegebb időben élvezhető tusfürdő. Míg az AVON Senses Love in Bloom krémtusfürdő egyértelműen tavaszi darab számomra. Egyébként teljesen rá vagyok kattanva ezekre az Avon Senses tusfürdőkre, mind illatában, mind hatásában abszolút elégedett vagyok velük.


A BABYLOVE Sensitive babahintőport epilálás előtt (és néha utána is) szoktam bevetni, mert jól felszívja a nedvességet és nyugtatja a bőrt. A DOVE Invisible Dry dezodor nem volt rossz, de nem egészen az én illatom. Ezért kipróbáltam a DOVE Nourishing Secrets Awakening dezodort (matcha zöld tea és japán cseresznyevirág kivonattal), ami valahol egy kicsit nosztalgikus illat számomra, de egyszerűen nem tudom, mire emlékeztet. Nagyon megszerettem a VIS PLANTIS testradírt yerba mate tea kivonattal és monoi olajjal (teszt), a frissítő, "zöld" illata egyszerűen felejthetetlen. Jól radíroz, miközben hidratálja a bőrt. A YAMUNA Csupaszív fürdőbomba mivel nem habzott, viszont ápolt és puhította a bőrt, ezért lábfürdőkhöz használtam el. A LACTACYD Pharma szenzitív intim mosakodóra tejsav tartalma és szép összetevői miatt esett a választásom. Ő volt az első ilyen intim mosakodóm, a mennyiség sokáig kitartott és egyelőre nem vettem újra, de gondolkozok a beszerzésén.


Az AVON Distillery Sleep Potion éjszakai krém (teszt) nem csak egy szép üvegcse, de a tartalma is bizonyított nálam. A niacinamidos szérum helyett használtam, minimális hidratáló hatása miatt pedig általában még arckrém sem kellett mellette. A THE ORDINARY Niacinamide 10% + Zinc 1% szérum (teszt) nagy kedvenc volt, mostanában azonban nem érzékeltem pozitív hatását, ezért egy ideig nem fogom újra vásárolni. Sok reményt fűztem az EVELINE Glycol Therapy 5% Glikolsavas bőrhibák elleni arcszérumhoz (teszt), mert a niacinamid és cink mellett glikolsavat is tartalmaz, sajnos azonban az én tág pórusaimra ez sem bizonyult elegendőnek. A NIVEA 3 az 1-ben Urban Skin Detox agyagos arclemosó egyáltalán nem az én világom: túl parfümös és a szemcsék nem megfelelőek az arcbőrömnek. Inkább a vállamon használtam, az ott lévő pattanásokon még mintha segített is volna, de se arclemosóként, se -radírként vagy -maszkként nem szerettem használni. Az elfogyott termékek között rendszeresen szerepel az ISANA olajmentes szemfesték lemosó (teszt) és YVES ROCHER Elixir Jeunesse micelláris arclemosó zselé (teszt), ezek állandó tagjai az arcápolási rutinomnak. Előbbi tökéletesen eltávolítja a sminket, míg utóbbi a reggeli rutinom részévé vált. Az AVON Nutra Effects arctisztító egy szilikonos állagú, nem habzó arclemosó, ami kíméletesen, de hatásosan tisztít.


A BIOBAZA száraz napozó olajat (teszt) értelemszerűen nyáron használtam, bár nem szívesen, mert nekem ez ugyanúgy olajos réteget hagy maga után, mint a nem száraz olajok. Mindenesetre sajnálom, hogy megavasodott, túl sok volt még benne. Nem tudom, miért vártam a HERBIOTICUM vadgesztenyés lábkrémtől, hogy a hajszálereken/visszereken látszatra segíteni fog, mert nem ez a célja. Elhasználtam, de nekem így nem nyújtott semmi különlegeset. Habár nem feltétlen érzékelek látszólagos javulást mellette, a plusz vitaminbevitel nem árthat, ezért az ALTAPHARMA sörélesztő tablettát (teszt) időnként, kúraszerűen alkalmazom. A FOREVER LIVING PRODUCT Aloe ajakápoló általában kisebb égési sérülésekre, vágásokra vált be. A REVITALASH Revitabrow® Advanced szemöldökszérum (teszt) már luxusnak tűnhet, de valóban extra ápolást nyújtott a szemöldökeimnek, valahogy puhábbnak és hidratáltabbnak éreztem őket tőle. Az EVELINE ReveLASH™ szempillanövesztő szérum (teszt) hatása elsősorban akkor volt szembetűnő, amikor a szempillaspirál eltávolításakor nem hullott ki olyan sok szempillám. A BALEA Urea kézkrémet a lakásfelújításkor borzasztóan kiszáradt kezemre választottam, hogy ez majd nem fogja csípni, de ebből a szempontból sajnos csalódást okozott. Egy kicsit egyébként szilikonos, holott az INCI-ben nem szerepel szilikon, de azonnal puha bőrt eredményez. Az EVELINE I Love Vegan Food mangós kézkrém (teszt) egyszerre savanykás és édes illatú, gyorsan beszívódik, de a nagyon kiszáradt kézfejnek nem nyújt elegendő hidratálást. A YAMUNA levendulaolajos kézkrém (teszt) már jobban ápol, viszont lassabban is szívódik be.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés