Yves Rocher Tusfürdő koncentrátumok

by - július 23, 2017
Júniusban megérkezett az Yves Rocher legújabb innovációja, a környezettudatos szemléletben megalkotott, három illatban kapható tusfürdő koncentrátum, mely úttörőnek számít a szépségápolási termékek körében. Az új tusfürdő koncentrátum összetételét olyan intenzívre készítették, hogy elviekben egy cseppje elegendő a zuhanyzáshoz, ami a cseppmentes kupak kialakításnak köszönhetően könnyen adagolható (egy csepp=egy nyomás). A 100 ml-es kiszerelésű flakon akár 40 használatra is elegendő, ami a Plaisirs Nature család klasszikus 400 ml-es hab- és tusfürdőivel egyezik meg.


'100%-ban növényi eredetű lemosó bázisával, 97%-ban természetes eredetű alapanyag-tartalmával, jótékony növényi illatanyagával és teljesen innovatív, konzerválószer-mentes formulájával az új tusfürdő koncentrátum átalakítja a zuhanyzás élményét.'

Ha már az eredeti verzióhoz hasonlítom, maga a flakon kialakítása tulajdonképpen megegyezik, csak értelemszerűen ez kisebb és keskenyebb. Azonban összetételében más: az újdonság 50%-kal kevesebb műanyagot tartalmaz a 400 ml-es, originál tusfürdőéhez képest, ami jól prezentálja, hogy az Yves Rocher mindig a környezettudatosságra törekszik. A tusfürdők állagán valóban érezni, hogy koncentráltabb: sűrűbb, sokkal gélesebb. Az egy cseppet azért én megcáfolnám, habár kettő már elegendő lehet egész testre, én körülbelül 3-4 cseppet szoktam elhasználni egy-egy zuhanyzás alkalmával a kiváló habzás érdekében. Viszont így is rendkívül gazdaságos és sokáig elegendő egy flakon, szerintem a 40 zuhanyzás még így is bőven kijön.


A környezetbarát tusfürdő koncentrátum három illatban kapható: a már jól ismert bourbon vanília, mangó-koriander és olíva-keserűnarancs illatkombinációkban lehet hozzájutni. Nekem egyértelműen a mangó-koriander páros a kedvencem, igazán gyümölcsös, nyárra tökéletes darab. Az olíva-keserűnarancs egy uniszex, visszafogottabb illat, ami pont emiatt, továbbá a kis kiszerelése, de koncentráltsága miatt tökéletes választás volt a repülős nyaraláshoz - kis helyen elfér, akár kézipoggyászba is tehető, valamint kedvesünk is nagy valószínűséggel használni fogja.

Ti kipróbáltátok már az új tusfürdő koncentrátumok valamelyikét?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Olyan hangulatosak ezek a képek! A mangó-koriander páros pedig nagyon izgatja a fantáziámat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A mangó-koriander kombinációt mindenképp ajánlom megszaglászni, engem teljesen elvarázsolt az illata!

      Törlés
  2. Szia! :)
    Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra, nagyon érdekesek a cikkeid. Be is követtelek.
    Nagyon szeretem ezt a márkát, imádom a termékeit.
    Erről a tusfürdőről már sok jót hallottam, mindenképpen beszeretnék szerezni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :)
      Mostanában én is egyre több mindent próbálok ki tőlük és nagyon megszerettem a márka termékeit.

      Törlés