Újdonságok az arcápolási rutinomban

by - augusztus 14, 2020
Ha megtalálom a kedvemre való arcápolót, nem szívesen cserélem le, de mivel éreztem, hogy most változásra volt szüksége a bőrömnek a szebb összképért, ezért több új termék is bekerült az esti arcápolási rutinomba. Természetesen az egyes termékeket nem egyszerre, hanem több hét különbséggel kezdtem el tesztelni, ugyanis kíváncsi voltam, mit tudnak önmagukban.


Eveline Glycol Therapy 5% Glikolsavas bőrhibák elleni arcszérum (link)
Habár mindig úgy terveztem, hogy ha egyszer végre kémiai hámlasztásra szánom el magam, azt télen fogom megtenni. Most mégis úgy alakult, hogy tavasszal kezdtem el használni az Eveline 5%-os glikolsavas szérumát. A glikolsavról érdemes tudni, hogy fényérzékenyít, az 5%-os mennyiségtől azonban nem kell félni - de erről itt olvashatok bővebben -, azonban fényvédő használata kötelező mellette, de az persze egyébként is a reggeli rutinunk része ;) A 18 ml-es szérum pipettás kiszerelést kapott, amivel könnyű kiadagolni a szükséges pár cseppet. Az állaga nagyon híg, így könnyű eloszlatni, de érdemes vele sietni, mert hamar be is szívódik. Ennek ellenére azért 5-10 percet szoktam várni az arckrém felvitele előtt. Sajnos a mitesszerek eltüntetéséhez, a pórusaim összehúzásához kevésnek bizonyult, niacinamid és cink tartalma miatt viszont egy időre kiváltotta nálam a The Ordinary szérumát. A mennyiségtől egyébként eleinte féltem, hogy mivel nem a szokásos 30 ml-ről beszélünk, kevés ideig lesz elég, de 4 hónap alatt a fele fogyott el.

Eveline Bio Vegan aktív mattító nappali-éjszakai arckrém (link)
Az Eveline 50 ml-es vegán arckréme csavaros kupakos tégelyben kapott helyet, amit a dobozon kívül fémfólia is védett belülről. A picit sűrűbb, tartalmasabb krém valahogy mégis könnyed állagú és gyorsan, viszonylag teljesen beszívódik, habár én este, lefekvés előtt használom. Tavasszal, vagy éppen a home office miatt, hogy nem nagyon mentem utcára, nagyon szerette a bőröm ezt a krémet, mert valóban sokkal mattabb volt napközben, ami különösen a homlokomon volt szembetűnő. Nyáron már kevésnek bizonyul, mellette is fényesedik a bőröm, de ilyen nagy melegben ez természetes. Kellő hidratálást is nyújt az alapvetően nem száraz arcbőrömnek. Bevallom, szkeptikusan álltam hozzá, de az ígért mattító hatásával meglepően elégedett vagyok, így nagyon megkedveltem ezt a krémet.


Dermofuture Szónikus arctisztító és masszírozó készülék
Mióta megjelent a Foreo arctisztító, én is szerettem volna valami hasonlót kipróbálni. Ezelőtt konjac szivacsot vetettem be a hétköznapi alapos tisztításhoz, amit azonban nem éreztem higiénikusnak hosszú távon, úgyhogy nagyon megörültem, amikor megláttam a Krémvarázs kínálatában a Dermofuture márka saját verzióját. Ez a csepp alakú utazáshoz lett kifejlesztve, aminek az akkumulátora kb. egy hétig bírja egy feltöltéssel. Öt fokozat közül választhatunk: eleinte változtattam az erősségek között a területtől függően, az utóbbi időben viszont voltam annyira lusta, hogy mindenhol közepes erősséggel menjek végig, de természetesen az érzékeny területeket sem sérti. Az arctisztító folyadékot közvetlenül a készülékre viszem fel, a szilikonsörték finoman masszírozzák, alaposan tisztítják az arcbőrt. Magához az arcmosáshoz hatékonyabbnak érzem, a szemöldökfesték maradványainak eltávolításához például kimondottan hasznos, érdemi változást viszont csak a halánték körüli területen érzékeltem a bőrömön, ahol sokkal kevesebb mitesszer jelenik meg azóta.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róluk kialakított véleményem.

Ti szoktatok újdonságokat kipróbálni, vagy megvannak a jól bevált termékeitek?

You May Also Like

0 megjegyzés