2021 szépségápolási kedvencei

by - január 18, 2022
Igyekeztem azokat a termékeket összeválogatni, amiket elsősorban a 2021-es évben próbáltam ki, arra jellemzően szerettem meg. Tényleg csak az abszolút kedvenceket gyűjtöttem össze és mivel tavaly nagyon keveset sminkeltem, az utolsó két hónapban pedig szinte semmit, így végül sminktermék nem is szerepel a bejegyzésben. Visszatért szeretetem azonban a körömlakkok iránt és mivel sok régi darabtól megváltam, azok pótlására több is került tavaly a készletembe, amik a szívemhez nőttek.


Revox Just Vitamin C 20% (teszt)
Anno a The Ordinary C vitaminos szuszpenziójának hatása nagyon bevált, de állaga és szaga miatt egy sokkal kezelhetőbb darabot kerestem, így nagyon megörültem, hogy a Revox márka már a dm-ben is elérhető. Az összetevőlista a jó értelemben minimalista, az ár abszolút baráti (2000 Ft a 30 ml). Szerencsére az állaga is megfelelő, teljesen át is tértem a reggeli használatára, mivel könnyű eldolgozni és hihetetlen hamar be is szívódik, fél perc után én már a hidratálókrémet teszem fel. A pattanás utáni foltokkal sajnos nem bánik el, de alapvetően napi használat mellett szép egységes arcbőrt eredményez, úgyhogy a továbbiakban is biztos helye lesz a reggeli arcápolási rutinomban.

Balea krémdezodor málna- és magnóliaillattal
Abszolút a kíváncsiság hajtott, mikor a kosaramban landolt a dm sajátmárkás krémdezodora. A legutóbbi sikertelen spray vásárláson felbuzdulva és mivel jelenleg itthon vagyok, gondoltam, nem lesz jobb alkalom ennek kipróbálására - de akkor le is lövöm a poént, hogy nem csak itthoni használatra vált be. Egy elég masszív, viaszos krémet kell elképzelni, amit a körmöm felső felületével szoktam kinyerni a tégelyből, majd az ujjaim között eloszlatni és úgy elkenni a hónaljon. Nem is a felvitel, inkább az ezutáni kézmosás miatt mondanám macerásabbnak a használatát. Nyilván nem közvetlenól öltözködés előtt érdemes használni, mert felvétel közben hajlamos foltot hagyni a szűkebb felsőkön. Az ilata számomra kellemes, enyhe, de sokáig érződik, a szagok ellen nagyon bevált, egyáltalán nem leszek büdös mellette. Ami plusz pozitívum, hogy epilálás után sem csíp. Annak ellenére, hogy nem szeretem a stick deokat, ezt el tudnám képzelni olyan formában :)

Avon Senses Moon Milk kókusztej és málna krémtusfürdő*
A kakaós társával együtt érkezett ez az Avon tusfürdő, amit szintén azonnal megszerettem, de a málnás változatnál a háttérben megbújó, enyhe kókuszos illatának köszönhetően a régi Balea fügés-csokis tusfürdőt juttatta eszembe, ami miatt azonnal megvett kilóra. A kellemes illat mellett magára a tusfürdőre sem lehet panasz: kiválóan habzik, selymes állaga miatt pedig konkrétan puhább lett a bőröm zuhanyzás után.

Kallos Vegan Soul hajpakolás száraz hajra
A hajam még mindig eszméletlen száraz, de hálát adok, hogy ráleltem erre a hajápolóra, ami növényi proteinnel és avokádó olajjal veszi fel a harcot a sprőd haj ellen. Régen is felfigyeltem már a márkára, rengeteg jót hallottam róla, viszont mindegyik terméke tartalmazott szilikont, így az én rutinomban nem jöhetett szóba. Valahol azonban szembe jött velem ez a hatalmas kiszerelésű (1000 ml) hajpakolás és miért ne alapon megnéztem az összetvőit, ami között - nagy örömömre - nem szerepelt a szilikon. Másnap rohantam is megvenni :) A pakolás állagát selymesnek mondanám, inkább csúszos, mint krémes, könnyű eloszlatni a hajhosszon. Hajmosás előtt legalább 20 perccel felviszem, de általában 1-2 órát rajtam van. Ami érdekes, hogy keményre szárad, de amint a zuhany alá állok, vízzel simán kiöblíthető. Az eredményt pedig egyszerűen imádom, hozzám képest meglepően puha a hajam és nem is annyira száll azóta. Ma már hajmosás utáni balzsamként is ezt vetem be. Hogy a frissen nőtt hajam is megkapja a kellő áplást, a hajtövekhez közel is viszek fel belőle és egyáltalán nem nehezíti el a hajam, vagy zsírosodik hamarabb tőle. Ezer párszáz forintért vettem és körülbelül egy évre elegendő ez a mennyiség úgy, hogy hajmosás előtt és után is alkalmazom. Ekkora mennyiségnél általában hamarabb ráunok valamire, minthogy elfogyjon, de ezt a pakolást nagy valószínűséggel újra is fogom venni.

Ziaja Baltic Home Spa Fit testradír (teszt)*
Év elején volt lehetőségem kipróbálni néhány Ziaja terméket a Balti Home Spa Fit termékcsaládból, amiből a testradír azonnali kedvenc lett. A kellően zselés állag, a benne megbújó apró, de megfelelő radírozó hatású szemcsék és az illat: egyszerűen tökéletes volt számomra ez a testradír (és most látom csak, hogy a termékcsalád egy erősebb szemcséjű testradírral is bővült, amit azonnal kipróbálnék, ha szintén mangós illatú lenne a kávé-étcsoki helyett).


Avon Gel Shine körömlakkok*
Midnight Tulip, Dreamy Pastel, Heavenly, Budoir Pink, Zen Moment
A körömlakkok közül tavaly az Avon Gel Shine kollekciója lett az abszolút befutó nálam, mivel gyorsan száradnak, két rétegben is szépen fednek és a tartósságukra sem lehet panasz - pláne a Gel Shine fedőlakkal együtt használva, azzal ugyanis bő egy hétig is tudok viselni egy manikűrt. De egyébként megemlíthetném az Avon 60 mp alatt száradó körömlakkjait is, azok közül is a (képen nem szereplő) Precious Earth kollekció Soft Emerald zöldjét, ami a Gel Shine lilájával (Dreamy Pastel) egyetemben annyira kedvencem lett, hogy egymás után többször is viseltem őket.

*A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róluk kialakított véleményem.

Nektek mik voltak 2021-ben a kedvencek?

You May Also Like

0 megjegyzés