H&M zsákmányolás

by - április 25, 2015
Az ide Glamour napokról eleinte nem terveztem bejegyzést írni, ugyanis most nem a szépségápolási termékekre és ruhákra koncentráltam, hanem a háztartási dolgok kerültek előtérbe. Ezeket elsősorban az F&F Home részlegéről szereztem be, de gondolom senki nem kíváncsi egy új törölközőre vagy konyharuhára :) Persze a legfontosabb ruhaneműket, amik a listámon szerepeltek, igyekeztem kuponnal beszerezni, ez a kedvezményes vásárlás most pedig valahogy csak a H&M-re korlátozódott le. Mióta Glamour napozok, mindig ez az első üzlet, ahova betérek, itt töltöm el a legtöbb időt, ugyanis alaposan körbenézek - annak ellenére, hogy tudom, mit keresek. Nem indultam teljesíthetetlen listával, egy-két dolgot azonban így sem sikerült beszereznem (mint például egy geometrikus medálos nyaklánc, amit pár hete néztem ki, hüpp).

Pöttyös blúz, 2990ft - 20% = 2392ft
Skinny tregging, 3990ft -20% = 3192ft

Legnagyobb szükségem talán a nadrágra volt, ami egy skinny szabású, valójában szuper sztreccs tregging. Még sosem volt ilyenem, de az ára meggyőzött, valamint most is mindenképp ilyen egyszerű, minden díszítéstől mentes világos farmert kerestem. Új felsőkre mindig szükségem van, szóval alaposan körbenéztem póló és blúz fronton. Ezen a pöttyös ujjatlan blúzon akadt meg a szemem, amit pont az előbb említett farmerrel próbáltam, így a hétköznapokra is el tudom képzelni, de egy fekete szoknyával elegánsabb viselet lehet belőle.

Rózsaszín vászoncipő, 3990ft - 25% = 2992ft
Sneaker zokni (3 darab), 1490ft - 20% = 1192ft
Fehér öv, 1290ft - 20% = 1032ft

Az utóbbi időben a Glamour napokon szoktam a zoknikat is beszerezni. A sneaker zokni 'titka' annyiban rejlik, hogy mélyebb kivágású, mint egy bokazokni, így a fenti képen látható cipőből nem látszik ki, ráadásul a sarokrésznél van benne egy szilikoncsík, ami a lecsúszást gátolja meg. Nem tudom, hogy lehet ennyire jó egy sima zokni, de egyszerűen imádom, úgyhogy biztos beszerzek még belőle. A múltkor vásárolt púderrózsaszín öv mellé szerettem volna egy semleges színűt is, a fehér-arany páros pedig mindig jó választás.

A cipő úgymond kakukktojás, mivel nem a Glamour napok keretén belül sikerült hozzájutnom. Megnyílt a H&M online üzlete, ahol május 3-ig ingyenes a kiszállítás, ráadásul a hírlevélre feliratkozók egy 25%-os kupont kapnak, ami egy termékre használható fel. Ugyanilyen fazonú vászoncipőt vásároltam a tavalyi kuponozás alkalmával, így a méret nem volt zsákbamacska. Egy picit kényes ez a szín, de nagyon vágytam már egy világos rózsaszín cipőre.

Nektek mit sikerült mostanában/a Glamour napokon beszereznetek?

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. Én most a H&M-ben nem találtam túl sok jót, pedig mindig egy halom ruhát veszek glamour napokon. A cipő és a pöttyös felső nagyon ari. Én is vettem cipőt meg geometrikus nyakláncot. Holnap már nálam is kint lesz a poszt. :)

    VálaszTörlés
  2. Én bementem a plázába Glamour napokon és nagyjából ki is fordultam annyi ember volt... :D Szóval az én ruha vásárlásom kimerült a C&A-ban egy egyszerű fekete rövidujjúban... Egyszerűen nem volt türelmem kivárni a kilométeres sort a próbafülkénél... :D
    Az ing és a cipő nagyon cuki. És azok a neon szegélyű zoknik.... :3

    VálaszTörlés