DM Kedvencek doboz - 2015 tavasz

by - április 14, 2015

Szerintem sokan ismerik már a DM saját szépségdobozát, ami negyedévente jelenik meg és legalább öt exkluzív, teljes kiszerelésű drogériás újdonságot tartalmaz. Érdemes mindig résen lenni, ugyanis összesen 1000 darab érhető el minden alkalommal, habár már nem a sorrend számít, hanem a 24 órás jelentkezési idő elteltével sorsolással dől el, kik is azok a szerencsések, akik hozzájuthatnak az aktuális DM kedvencek csomaghoz.


Mivel sokan jelentkeznek érte, nem mindenki számára elérhető a doboz, pontosabban a jelentkezés nem garantálja a kézhezvételt. Így viszont a csomag tartalma mellett a sorsolás is izgalmakkal jár. Eddig sajnos nekem sem sikerült, most azonban a DM jóvoltából lehetőségem volt (ráadásul hamarabb) hozzájutni, amiért hihetetlen hálás vagyok. Izgatottan vártam, most pedig végre a kezemben tarthatom életem első szépségdobozát! Ha ti is kíváncsiak vagytok, mit is rejtett az áprilisi DM box, olvassatok tovább!

Egyébként én a csomagolásért is teljesen oda vagyok, már nagyon tavaszi lázban égek, a virágmintás és barackvirág színű dobozok pedig csak fokozzák a hangulatomat. A termékek mellett mindig helyt kap még egy papírprospektus is, amiben a megnevezés, leírás és teljes ár is fel van tüntetve. Ez a kihajtható papír már önmagában hihetetlen édes a kis masnijával. Nagyon tetszik, hogy a design-ra is ekkora hangsúlyt fektetnek.


L'Oréal Color Riche L'Ombre Pure Mono szemhéjpúder (több színben) (2599ft)
Egyedülálló textúrájú szemhéjpúder, lenyűgöző intenzitás, színárnyalatok széles skálája. Könnyű felvitel a lágy gél-púder textúrának köszönhetően. Engedje kibontakozni személyiségét.

B. U. My Secret Női EDT (2399ft)
A különböző jegyek összhangja teszi ezt a parfümöt titokzatossá, mégis vidámmá. A meggy fanyarsága, a pillecukor édessége, a szantálfa és vanília selymessége egy izgalmas, tökéletes nyári illatban kelnek életre!

Himalaya Herbals intenzív hidratáló krém (599ft)
Hidratálja és táplálja a száraz, nagyon száraz bőrfelületet. Könnyen beszívódik, nem hagy zsíros érzést a bőrön. A benne lévő búzacsíra gazdag E-vitamin forrás, mely táplálja a bőrt, védi azt a környezeti hatásokkal szemben, míg az édes mandula természetes hidratáló és hatékonyan ápolja még a nagyon száraz bőrfelületet is. Aktív hatóanyag tartalma 100%-ban növényi eredetű.

Nivea MEN krém (849ft)
Úgy lett kifejlesztve, hogy gyorsan beszívódjon a férfiak bőrébe. A krém könnyű, nem zsíros textúrájának köszönhetően teljesen beszívódik másodpercek alatt, nem hagy zsíros érzetet. Hatékony E-vitaminnal dúsított formulájával és kellemes, férfias illatával hidratálja a bőrt. Alkalmas arcra, testre, kézre, könyökre - bárhová, ahol a bőr kiszáradhat.

Alverde Zell Aktív szérum kék hibiszkusszal (1399ft)
A PowerExtension hatóanyagot tartalmazó formula segíti a sejtanyagcserét és támogatja a bőrsejtek megújulását. Értékes Anti-Aging hatóanyagai csökkentik a ráncok kialakulását - egy fiatalosabb arcbőrért. A bio hialuronsav-komplex és a máriatövis olaj kisimítja a ráncokat és segít megőrizni a bőr hidratáltságát.

Alverde maximize volume lashes szempillaspirál (1199ft)
Innovatív gumikefével kihangsúlyozza és precízen elválasztja a szempillákat. Nem csomósodik és nem ragad.

Schwarzkopf Styliste Ultime AMINO-Q hosszantartó tartás ultra erős hajlakk (1299ft)
Micro-Styler technológiájának köszönhetően minden hajforma számára hosszantartó, ultra erős és ragadásmentes tartást biztosít. Az aminoaktívval gazdagított formulának köszönhetően pedig segít regenerálni a haj sérült részeit. Így nem csak a tökéletesen formázott végeredmény garantált, hanem a kevésbé töredező haj is.



Összességében szerintem ez egy egész jó kis szépségdobozra sikeredett. Legalábbis nálam nagyon nem lőttek mellé, sőt! Csupa olyan dolgot tartalmaz, amit szívesen el fogok használni. Kezdjük is a kedvencemmel a csomagból, a L'Oréal új mono szemhéjpúderével. Nekem a nude vonalból a 205-ös Sable lamé jutott, ami egy elképesztően szép pezsgős-arany árnyalatnak tűnik a csomagolásban. Csillámos, de a színe miatt egy igazán jól kihasználható darabról van szó. A B. U. parfümnek kifújáskor fanyar gyümölcsös illata van, de azonnal átveszi a helyét egy édeskés virágos illat, ami szerintem elég meghatározó, így talán merész dolognak tűnhet, hogy parfüm került a dobozba, de néha érdemes kísérletezni (őszinte leszek, engem egy gyerekkori buborékfújóra emlékeztet, kellemesen nosztalgiázok). Nem kifejezetten az én illatom, de jól esik ez a tavaszi lágy édeskés aroma. A szérumnak kifejezetten örülök, ugyanis még sosem volt előtte hasonlóval dolgom. A szempillaspirál is ígéretesnek tűnik - habár sokan nem kedvelték az Alverde eye catcher darabját, nekem jól bevált, úgyhogy ezt is örömmel fogadtam. Két krém és egy hajlakk is helyet kapott még a csomagban. Ezek közül egyedül a Himalaya Herbals krémet nem fogom tudni kihasználni teljesen, csupán kézre (a szilikontartalma miatt), a férfi Nivea pedig valószínűleg páromnál landol.

A jelenlegi doboz összértéke 10000ft feletti (pontosan 10343ft), amihez képest - lássuk be - a 2990ft elenyésző összeg. (A csomagok értéke egyébként 6000-20000ft között szokott mozogni.) Hét teljes kiszerelésű terméket kaptunk, amik összeválogatása szerintem igen változatosra sikeredett, már a jó érelemben. Tényleg nagyon örülök, hogy végre én is gazdagabb vagyok ezzel az élménnyel és magával a dobozzal, úgyhogy legközelebb újra bátran merek majd próbálkozni!

Nektek sikerült már hozzájutni DM kedvencek dobozhoz?
Mit gondoltok a mostani doboz tartalmáról?

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Szuper jó kis dobozka :) Már csak a szemhéjpúderért és a szérumért jó lett volna megszerezni. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült doboz lett, ezért is sajnálom, hogy nem kerültem a szerencsések közé :(

    VálaszTörlés
  3. Hú ez most nekem is jól jött volna, most először látok olyan DM boxot, amitől csillog a szemem :)

    VálaszTörlés
  4. Nem rossz doboz, de engem annyira nem villanyoz fel a tartalma, szóval most nem bánom hogy nem kerültem be. Viszont eléggé sajnálom, hogy sorsolással dől el a dobozok sorsa, mert így van aki mindig bekerül, van aki meg soha, nekem még sosem sikerült mikor jelentkeztem. A B.U parfümből pont az egyik magazinban volt illatminta, nekem elsőre nagyon tetszik az illata :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy gondolom, pont a sorsolással indul mindenki egyenlő eséllyel - aki nem tud a jelentkezés első perceiben gép előtt ülni, annak esélytelen, hogy valaha hozzájusson a dobozhoz. Gondolom annyira túljelentkezés van, hogy ezért nem sikerült még bekerülni (eddig nekem sem).

      Törlés
  5. Nekem összesen 2 dolog tetszik, maga a doboz :D és az alverde szérum, ami ugye 1300 forint, tehát ha jók lesznek a vélemények lehet én is beszerzem :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper lett újra a dm doboz, sajnálom, hogy most nem lett az enyém! :(

    VálaszTörlés
  7. Sajnálom, hogy lemaradtam róla, igazán szerettem volna kipróbálni, de talán majd legközelebb :) Ennek a doboznak a tartalma nagyon jó ^^

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy nektek is tetszik a doboz tartalma :) Azt viszont sajnálom, hogy nem jött össze :(

    VálaszTörlés