10 Week Beauty Challenge #9 Two accessories

by - április 12, 2015

1. eBay háromszöges nyaklánc — Erről a nyakláncról már teljesen lemondtam, de két és fél hónap várakozás után váratlanul megérkezett. A lánc nagyon vékony, ezért a sálas időszakban nem mertem hordani, tavasszal viszont azonnal nagy kedvencem lett. A statement nyakláncok helyett kezdenek előtérbe kerülni a minimalista, apróbb medálos darabok, ez a különleges kivitelezésű (az egyik háromszögön keresztül megy át a lánc a másik háromszöggel) pedig azonnal rabul ejtett.

2. H&M fülbevaló — A H&M-ben sikerült hozzájutnom egy nagyon jó fülbevalószetthez, amiből a kedvencem a képen látható nyílszerű mintát formázó fülbevaló. Kicsi, hétköznapi, de semmiképp nem unalmas. A két ékszer pedig különösen jól mutat együtt :)

You May Also Like

9 megjegyzés

  1. Nagyon szép darabok :) Amúgy te hogy oldod meg, hogy ne kopjon le a festék és ne oxidálódjon? Én általában emiatt nem viselek ilyen bizsukat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre sehogy - így viszont a legtöbbet használt H&M-es darab már megfakult és mintha ezüst lenne, nem is arany :/ Erősen gondolkozok, hogy átlátszó körömlakkal lekenjem, legalább a fülbevalót :)

      Törlés
    2. kenjétek le átlátszó lakkal, így nagyon sokáig tartani fog :) azt láthatjátok majd rajta, hogy egy idő után kicsit megkopik a lakk, de akkor csak kenjétek újra. :)

      Törlés
    3. Akkor nem látszik meg rajta, hogy lekenem, ugye? :) én attól féltem eddig :/

      Törlés
  2. Megfogtam a lényeget, de:
    nekem is van ilyen kis macaron dobozom, kékben és imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira kis cukik! :) Többen is megkérdezték tőlem, hogy és mit fogok majd tárolni bennük? Mondom még nem tudom, de olyan édesek, hogy még dísznek is jók :D

      Törlés