Meglepetés az essence-től

by - december 11, 2012
A mai történetem ott kezdődött, hogy vártam a nyelvvizsga bizonyítványomat, hogy megérkezzen, ugyanis be kell vinni az egyetemre bemutatni, hogy igen, lehet diplomám, van nyelvvizsgám. Nagyon megörültem, hogy csengetett a postás, így holnap be is tudom vinni és nem kell azon vacakolnom, hogy még nem érkezett meg az államvizsga előtt. De a postás azonnal 2 csomagot nyomott a kezembe! El nem tudtam képzelni, mi lehet a másik. A levél kibontása előtt elolvastam a feladót: Primőr Kozmetikai Kft. Nah mondom ez csak jó lehet! Aztán kibontva egy essence neszesszerben 4 körömlakkal találtam szemben magam. Mindegyik egyesével be volt csomagolva bubis fóliába, azonnal feltéptem és elkezdtem szemügyre venni őket.


Biztos sokan láttátok már, hogy az essence egy adventi kalendáriummal kedveskedik a honlapján: ennek az 'ablakocskáját' minden nap kibontva egy kérdéssel találjátok szemben magatokat (amik tényleg könnyen megválaszolhatók és még segítség is akad), majd egy napi regisztráció után mindenki esélyes az aktuális csomag megnyerésére. Az egyik nap úgy látszik nyertem, de nem küldtek e-mailt, így igazi meglepetés lett a nyereményből. Innen is köszönöm az essence-nek a lehetőséget és a nyereményt, nagyon nagy az öröm, még a tanulást is azonnal félbehagytam miatta.


Balról jobbra:
02 Someone like you, 01 We will rock you Top coat, 01 Feels so good Top coat, 03 Sugar tonight

Mind a 4 körömlakk egy régi, a re-mix your style trendkiadás egy darabja. Ezek közül kettő színes körömlakk, egy barna és egy gyöngyházfényű világos mályvás-rózsaszín, a másik kettő pedig fedőlakk. Azt hiszem meg kell törnöm az egy hetes körömlakk-kényszerpihenőt és kipróbálnom valamelyiket. Szerintem a Sugar tonight lesz az első áldozat, mert az üvegből nézve államvizsgára is tökéletes, nem kirívó árnyalat.

Ti melyikre lennétek a leginkább kíváncsiak? :)

You May Also Like

11 megjegyzés

  1. Gratula a nyereményhez. :) A feels so good érdekesnek tűnik, engem az érdekel. :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a nyereményhez! =) De jó lenne nekem is egy ilyen megelepetés. :D

    VálaszTörlés
  3. dejó,remélem egyszer nekem is lesz egy meglepi csomagom :D gratulálok :))

    VálaszTörlés
  4. De jóó, gratulálok! A Feels so good fedőlakkra nagyon kíváncsi lennék! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok! :]
    A Feels so good nem olyan, mint a night in vegas? :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is azt hittem, de szerencsére nem :) Viszont ugyanebben a trendkiadásban volt először a Night in Vegas, csak akkor Dance Top coat néven futott és utána lett állandó tagja az essence-nek, legalábbis szerintem :)

      Törlés
  6. Köszönöm lányok! Hirtelen összegyűltek a tesztelésre váró lakkok, de igyekszem :)

    VálaszTörlés
  7. jaj de jó neked, én is szívesen kapnék ilyen csomagot :)

    VálaszTörlés
  8. Képzeld én is nyertem, ugyanazon a napon amin te, csak kiírták végre a nyertesek neveit és én most tudtam meg. :) Nem vagyok otthon, de apukám mondta, hogy már meg is jött a csomag. :D Kíváncsi vagyok melyik négy lehet benne. Húú de nagyon örültem neki. :)

    Gratulálok neked is! :) Valamelyik top coat-ot mindenképp próbáld ki. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, gratu! Igen, eddig nem voltak kiírva a nyertesek, bár én tegnap tudtam meg, hogy van egyáltalán nyerteslista :)

      Törlés
  9. wow tökjó :) én is kaptam tőlük csomagot csak még nem jutottam oda ,h felvegyem :P

    VálaszTörlés