Újdonságok a szépségápolásomban - Krémvarázs.hu

by - március 15, 2021
Szívem csücske a Krémvarázs webshoppal való együttműködés, eddig nemigen teszteltem olyan terméket tőlük, amit nem szerettem volna meg. Legutóbb csupa Eveline Cosmetics újdonság érkezett, számos izgalmas érdekesség. Én mindegyikre nagyon kíváncsi vagyok, hogy teljesítenek majd, egyesekkel pedig már az igazán jó időre hangolódok.


EVELINE Brazilian Body Express testbarnító hab (link)
Még egyáltalán nem próbáltam semmilyen önbarnító terméket, általában (szigorúan csak alkalmanként) szoláriumba járok. A korlátozásoknak köszönhetően azonban idén biztosabb, ha valamilyen krémet próbálunk ki, amennyiben egy kicsit barnább bőrre vágyunk. Nagyon kíváncsivá tett ez a testbarnító hab, ami már egy alkalom után látványos hatást ígér.

EVELINE C Sensation 3 az 1-ben revitalizáló arclemosó gél (link)
Egy ideje már nem használok C vitaminos szérumot, pedig csodát tett az arcomon lévő pattanások utáni sebekkel, sokkal gyorsabban gyógyultak. Arclemosóként nem tudom, mennyire lesz hatásos, de azért bízom benne.

EVELINE Slim Extreme 4D hűsítő anticellulit szérum (link)
A narancsbőr elleni, bőrfeszesítő krémekhez alapvetően nagyon szkeptikusan állok, de tapasztaltam, hogy remek kiegészítője lehet a mozgásnak (és kiegyensúlyozott táplálkozásnak), valóban segíteni tudnak a bőr feszesítésében. A hűsítő formula tavasszal-nyáron kellemes érzést nyújt, alig várom, hogy futás után használhassam.

EVELINE multifunkcionális test- és arcgél 99% természetes görögdinnyével (link)
A görögdinnye kivonat második helyen szerepel az összetevők között, de számos más hasznos hatóanyagot (pl. aloe verat és gránátalma kivonatot) is tartalmaz a gél állagú ápoló - már el is képzeltem, egy forró nyári napon milyen kellemesen hűsíti majd a bőrömet. Elsősorban a görögdinnye összetevő miatt keltette fel az érdeklődésemet, ugyanis testápolási termékben még nem találkoztam vele, de már maga a testápoló külseje is megragadja az ember figyelmét.

EVELINE Bio Olive aktív bőrfiatalító arckrém-szérum (link)
Épp a napokban fogyott el az Eveline Bioe Vegan aktív mattító nappali-éjszakai arckréme, amit nagyon szeretett az arcbőröm. Így bizalommal kezdem el használni a Bio Olive (bőrfiatalító) verzióját is.


EVELINE lehúzható arcmaszkok
Egyre ritkábban használok arcmaszkot, ami kizárólag a lustaságomnak köszönhető. Ezért szeretem, ha egy kicsit izgalmasabb és egyedibb maszk kerül a birtokomba, hogy szívesebben, nagyobb kíváncsisággal nyúljak érte. Erre kínál kiváló alternatívát a Galaxity Cosmic Dust tisztító (csillámos) arcmaszk (link) és a Unicorn lehúzható hidratáló és tisztító arcmaszk (link) is.

EVELINE Nail Therapy Revitalum körömápoló szérum (link)
A szél, alkoholos kézfertőtlenítő és mosogatószer kombónak köszönhetően az egész kézfejem és a körmöm körülötti bőr is nagyon ki tud száradni. A célzottan a körömre és a körömágybőrre kifejlesztett ápoló szérum az applikátornak köszönhetően könnyen felvihető, az aloe vera tartalmú gél pedig egyaránt hidratálja a körmöt és a körülötte lévő területet.

EVELINE S.O.S. Expert Intenzív hidratáló ajak maszk (link)
Egy számomra kifejezetten vicces termék is hozzám került, amivel már régóta szemezek. Talán túlzás lehet az ajkak ápolására kifejlesztett maszk, de szerintem néha érdemes kipróbálni egy-egy extrémebbnek tűnő szépségápolási terméket is, mert sokszor gyors segítségként valóban jól tudnak jönni.

A termékeket tesztelésre kaptam, de ez nem befolyásolja a róluk kialakított véleményem.

Ti szoktatok szépségápolási terméket online vásárolni?

You May Also Like

0 megjegyzés