Levendula szezon - egész évben

by - június 24, 2018
Idén júniusban nagyon gyorsan elrepült a levendula szezon. Talán a korai melegnek köszönhetően, de ezen a hétvégén már nem volt lehetőségünk elmenni a kiszemelt levendula mezőre, ugyanis leszedték az összeset - kicsit későn kaptunk észbe. Viszont manapság már igazán kellemes, valódi levendulaillatú szépségápolási termékek kerültek piacra, amik talán kicsit kárpótolnak, így ezekről írnék most. Azt csak megemlíteném, hogy jelenleg még a mosószerem is levendulás :)


Alverde levendulás testvaj (teszt)
Sajnos a téli limitált kiadás része volt ez a levendulás(-fügés) testvaj, az illata miatt viszont megőriztem tavaszra. Komolyan mondom, amint kinyitom a tégelyt, mintha egy levendulamezőbe ugranék fejest! Isteni friss levendulás illata van, ami bőrrel érintkezve is megőrzi ezt a kellemes aromát. Állagából adódóan nem kimondottan tavaszi-nyári darab, hiszen egy rendkívül sűrű, testesebb krémről van szó, de ebből fakadóan kiváló a hidratáló hatása.

essence show your feet 16 miss lavender körömlakk
Csak annyi kérdésem lenne magamhoz, hogy én ezt miért hanyagoltam évekig? Most fedeztem fel újra és emlékszem, régen is mennyire imádtam. Amin meglepődtem, hogy az állaga semmit nem romlott az évek alatt, nem lett nyúlós és gyorsan is szárad. Ha lenne még ez az árnyalat, biztos feltankolnék belőle!


Lush Lavender Vida Loca szappan
Egy Lush workshopon sikerült hozzájutnom ehhez a levendulás szappanhoz, ami a Butterfly dobozban lapult. Egyáltalán nem vagyok nagy szappan használó, kézmosáshoz is a folyékony szappant preferálom. De eszméletlen, hogy ez a Lush darab milyen levendulaillattal tölti be az egész fürdőszobát! Így mindenképp szerettem volna adni neki egy esélyt fürdéshez. Ugyan nem szárít, de se kézben, se közvetlenül az adott testrészen nem sikerült habzást előidézni - ami nem is csoda, az összetevőit elnézve. Használat közben azonban sajnos nem a friss levendulás illat dominál, így nem lett a kedvenc termékem.


L'Oreal Botanicals levendulás bőrnyugtató sampon érzékeny fejbőrre (teszt)
A balzsammal karöltve használom a Botanicals levendulás samponját és azt kell, hogy mondjam, rendkívül jó párost nyújtanak (legalábbis nekem nagyon bevált a vékonyszálú, hamar zsírosodó, de száraz hajvégemre). A sampont viszont mindenképp ki kell emelnem, ugyanis mostanában hadilábon álltam a samponokkal. Kiválóan tisztít, nem szárít, de nem is nehezíti el a hajam, tényleg nagyon megszerettem. A levendula mellett egyébként valami erőteljesebb, parfümösebb illatot is lehet érezni, ami azonban fél nap után elillan.

Ti szeretitek a levendulát és/vagy a levendulás termékeket?

You May Also Like

0 megjegyzés