Ebelin Professional ecsetek

by - március 06, 2016
Az Ebelin ecsetek már régebben is felkeltették az érdeklődésemet, azonban kipróbálni csak tavaly ősszel volt alkalmam, mégpedig a DM által szervezett blogger találkozón, ahol az általunk használt ecseteket haza is vihettük magunkkal. Nekem ez éppen kapóra jött, már terveztem az igencsak hiányos ecsetkészletemet feltölteni pár új taggal.

A szintetikus ecsetszőrű Ebelin Professional ecsetek egy egyszerű, fekete designt kaptak - én kimondottan szeretem az ilyen egységes, letisztult külsőt. (Az ecseteket eredetileg egyébként egy műanyag tasak védi.) Az áruk típustól függően változó, drogériás vonalban közép árkategóriásnak mondanám.


#1 - Ebelin Professional alapozó ecset
Rettentő sűrű, már-már túlságosan is tömött, emiatt sokan nem is kedvelik alapozáshoz, nekem viszont bevált, az Alverde Color & Care alapozóval kiváló párost alkottak: nem csíkozott, szép egyenletes fedést lehetett elérni vele anélkül, hogy túl vastag rétegben került volna fel az alapozó. Két hónap után azonban a ragasztás megadta magát és először csak a szálak kezdtek el tömegesen hullani, majd az egész ecsetvég kiesett a nyélből. Kár érte, mert tényleg szerettem vele dolgozni, így azonban teljesen használhatatlanná vált (a kép erejéig megpróbáltam visszahelyezni a nyélbe, de épp ideje lesz végérvényesen megválnom tőle).

#2 - Ebelin Professional púderecset
Púdert mostanában ugyan ritkán használok, így igencsak háttérbe szorult nálam ez az ecset, annyit viszont elmondhatok róla, hogy kellően tömött, a szálak vége nagyon puha, a por állagú púdert pedig könnyen felveszi.

#3 - Ebelin Professional pirosító ecset
Az előbb említett púderecsethez hasonlóan selymes tapintású, kimondottan jó érzés vele az archomhoz érni. A megfelelő mennyiségű pirosítót veszi fel, de nem túlzott mennyiségben, épp csak annyira, amennyire szükséges. Nagyon szépen lehet vele dolgozni, így az utóbbi időben ő nőtte ki magát kedvencemmé.

#4 - Ebelin Professional szem/korrektor ecset
Korrektorhoz megvan a jól bevált ecsetem, így elsősorban szemhéjpúderhez próbáltam. Természetesen a szemfesték minőségétől, típusától is függ, mennyire lehet vele jól dolgozni, legfőképp a valamivel krémesebb szemhéjpúderek felvitelére vált be - és tényleg inkább csak a felvitelre, mert a feje elég nagy a precíz munkához.

#5 - Ebelin Professional kétvégű ecset
Az egyik végén egy ferde fejű ecset található, amit először por állagú szemöldökfestékkel teszteltem, de a fej vastagsága miatt nem tudtam vele pontosan dolgozni. Ezért ma már a szempillasorhoz felvitt festéket dolgozom el vele, a szemceruza elsatírozására például tökéletes a szálak tömöttsége és 'merevsége' miatt. A másik végén egy applikátor található, amit én sminkelésnél általában mellőzök.


Összességében azt kell, hogy mondjam, az alapozó ecset kivételével mindegyiknek meg vagyok elégedve a minőségével. Nem hullajtják a szálukat még mosás közben sem, az ecsetszálak puhaságára, mennyiségére sem lehet panasz, tényleg kellően tömöttek. Nem utolsó sorban pedig tisztítani is könnyű őket. Ezek után érthető, hogy erőteljesen gondolkozok a precíziós és satírozó ecset beszerzésén is.

Ti milyen sminkecseteket használtok?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Real Techniques, nehany Essence ecset(smokey eye, tusecset a szemoldokhoz, satirozo ecset)

    VálaszTörlés