Fitspiration - Go workout

by - március 12, 2016
Már nagyon rég volt ilyen témában bejegyzés, aminek legfőbb oka, hogy mikor felköltöztem Budapestre, hirtelen abbamaradt az összes mozgásforma, amit addig űztem - holott abban az időben nagyon belejöttem: bicikliztem, elkezdtem futni, konditerembe jártam, no meg persze mazsoretteztem.. Eleinte csak a nagy változásra fogtam, hogy mindent szüneteltetek, még próbáltam beleszokni az új környezetbe. Aztán egyre demotiváltabb lettem, a munkakeresés nehézsége természetesen erre is rányomta bélyegét, nem volt kedvem kimozdulni, mozogni. A munka elkezdésével persze újabb kifogás született, mégpedig az időhiány. A hosszú folyamat árán megszerzett izmok eltűntek, arról nem is beszélve, hogy válogatás nélkül tömtem magamba minden kaját. Így, mindenféle mozgásforma nélkül nem éreztem jól magam, mindig is igényeltem az aktív testmozgást, úgyhogy épp ideje volt változtatnom!


Sokszor elterveztem már, ismét belevágok, de csak pár hete szántam rá magam, hogy megint elkezdjek tornázni. Még csak a visszaszokási fázisnál tartok, itthon edzek, de azt intenzíven teszem. Jelenleg a jól bevált elemeket végzem egyre több ismétlésben, ami valljuk be, egy idő után nem elég, úgyhogy ha van edzős videó tippetek, szívesen veszem az ötleteket, linkeket. Emellett próbálok ismét megbarátkozni a Sworkit applikációval is.

A futást nagyon megszerettem, mielőtt Budapestre kerültem, úgyhogy egyik célom - egy év kihagyás után - ezt folytatni. Az aktuális sportcipőm a végét járja és már régóta tervben volt egy futócipő beszerzése, amit nemrég meg is kaptam szülinapomra. Kipróbálni sajnos még nem volt alkalmam, de ha minden jól megy és az időjárás is úgy akarja, a napokban végre felavathatom. Ha pedig tartom magam az elveimhez és nem hagy alább a lelkesedésem (nem szabad, hogy ez megtörténjen!), alaposabban körbenézek edzőtermi fronton, mert talán a súlyokkal való edzés hiányzik a legjobban.


Ha nincs elég lelkesedésem az aznapi edzéshez, sokszor annyi motiváció is elég, hogy ilyen témában nézegessek képeket. Néha pedig pont a legjobbkor ír valaki a témakörben a blogján, ami extra energiát ad - éppen ezért gondoltam, hátha valakit én is ilyen formában ha csak egy kicsit, de motiválni tudok :) Ne feledjük, sosem késő elkezdeni!

(képek forrása: weheartit.com)

Nektek mi az a mozgásforma, ami igazán bevált?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Én tavaly nyáron aktívan bringáztam, de a babavárás miatt a testmozgás háttérbe szorult, nagyon hiányzik már... most csak a séta van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen érthető, ilyenkor a baba az első, csak óvatosan! Aztán majd lehet megint bringázni ;)

      Törlés
  2. Teljesen átérzem a dolgot, én is egy nagy szünetből vagyok éppen visszatérőben és basszus, annyit mondhatok... soha ne hagyjátok abba! De azt hiszem Dii, ezt a te nevedben is mondom. :D Iszonyatos egy hosszabb kihagyás után visszatérni a mozgáshoz és a következetes, tiszta étkezésekhez. Nagyon jó újra a kondiban, de ez a kőkemény izomláz utána... borzasztó. Kitartást kívánok, hajrá nekünk! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezért gondoltam úgy, hogy nem egyből edzőterem, hanem itthon hozom magam valamennyire formába - hát így is szokott lenni izomlázam :D Hajrá neked is!

      Törlés