Aveo Chocolate popcake testápoló

by - április 12, 2014
Először a csomagolásról szeretnék pár szót ejteni, ugyanis nem restellem bevallani, ez egy olyan termék, ami a külsejével fogott meg. A színvilág és a popcake minta a cuki madárral, a pöttyökkel és csíkokkal.. ilyenkor olyan gyereknek érzem magam, hogy ennyire befolyásolható vagyok, de hát a csoki illat is levett a lábamról (először). Egyébként maga a tubus teljesen rendben van, a kupakja (az az édes rózsaszín kupakja) jól zár.


'Az Aveo csokoládés popcake testápoló csábító csokiillatba burkolja a testet és gyengéden ápolja a bőrt. Értékes olaj és E-vitamin tartalmú innovatív összetételének köszönhetően hidratálja bőrt. Gyorsan, maradék hátrahagyása nélkül beszívódik.'

Engem ez a csoki illat a régen kapható csokis füzetre emlékeztet, elég mű, de elsőre nagyon tetszett. Többszöri használat után azonban nagyon gejl, már-már taszító, nekem sok. Ezért sajnos elég ritkán veszem elő ezt a testápolót, holott a bőrön kellemesebbnek érződik, a levegőt mégis átjárja a műcsoki. Leginkább a reggeli zuhany után használom, mert akkor nem ülök utána az illatfelhőben :) Az állaga egyébként sűrűbb, mint amit vártam, nem túl híg, de könnyen kenhető és hamar beszívódik. A hidratálóhatásával  is abszolút elégedett vagyok, persze a puha bőr érzése nem hosszú távú, de napi használat mellett tökéletesen hidratált a bőröm.

Összességében, mint testápoló, nagyon jó kis terméket kapunk az áráért (395ft a 200ml), viszont aki nem bírja a tömény és mű, csoki illatokat, annak semmiképp nem ajánlom. Bár vásárlás előtt mindig szemmel tartom, külön öröm volt számomra, hogy sem szilikont, sem parabéneket nem tartalmaz.

Próbáltatok már valamilyen Aveo terméket?

You May Also Like

5 megjegyzés

  1. Olyan aranyos a csomagolása, tegnap én is megnézegettem a Müllerben. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, dísznek akkor jó lesz a leírtak alapján :D Egyébként nekem oriflames csokis dolgaim voltak, azokat szerettem.

    Az Aveo-tól egy zsíros hajra való samponom van, de nem igazán rajongok érte. Mást nem nagyon próbáltam, mert Szegeden sajnos nincs Müller :(

    VálaszTörlés
  3. Mióta pihen ez a vázlataim között... :D Én is hasonlóan vagyok vele, nem használom rendszeresen, inkább alkalmanként. :)

    VálaszTörlés
  4. Ezzel szemeztem múltkor, végül maradt, de lehet egyszer majd megveszem:)

    VálaszTörlés
  5. Cuki a csomagolása, de nekem tuti, hogy nem tetszene az illata :)

    VálaszTörlés