Olaszország - képes beszámoló

by - szeptember 21, 2013
Már egy ideje itthon vagyok, az olaszországi utazásról a beszámoló azonban eddig elmaradt, remélem nem bánjátok, ha hétvégére pár fényképpel készültem. (De vége a nyárnak, vége az utazgatásoknak is, így valószínűleg egy időre ez az utolsó ilyen bejegyzés.) Furcsa ilyen esős, szeles időben visszanézni a képeket és arra gondolni, hogy két hete még napoztunk, strandröplabdáztunk és nagyon melegünk volt, de ilyen ez az időjárás, pláne, ha nem déli országban él az ember lánya.. Most viszonylag kevés kép készült, ennek több oka is volt, legfőképp az időhiányra fogtam, hogy nem kattogtattam annyit. A fellépés Magione-ben volt, a szállás nem messze tőle, közvetlenül egy hatalmas tó partján, a dombtetőn, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt a tóra - reggeli közben a teraszon csak bámultam a tájat. Csodaszép helyen voltunk, imádom az Olaszországra jellemző kis olasz sikátorokat és spalettás házakat, de ami leginkább tetszett, hogy az utcák tele voltak fügefákkal.

Egy napra ellátogattunk Rómába is, ahol rengeteg mindent megnéztünk. Tavaly pont ott nyaraltunk, úgyhogy nem voltam ismeretlen terepen, nagyon jó érzés volt újra látni ezeket a helyeket, épületeket. Végül hazafelé még Padovában álltunk meg rövidebb időre, ahol egy bazilikát és Donatello szobrát néztük meg.

Ti jártatok már Olaszországban, esetleg Rómában?