Zsákmányolás

by - augusztus 14, 2012
Még múlthét pénteken elmentem a Rossmannba, levásárolni az ajándékutalványt. Tudatosan azon a napon mentem, mivel minden Dove termékre legalább 33%-os kedvezmény volt: nagyon jó áron voltak a tusfürdők, testápolók is, de ezekből 'sajnos' most elég sok van, ezért csak egy dezodort hoztam haza. Nekem nagyon bevált ez a gránátalmás, friss és üde érzést kölcsönöz, és ha izzadok is (mivel én mindig úgyis mindentől izzadni fogok), az illata megmarad. Az ajándékutalványból pedig még egy Lovely szemhéjtust vettem, ami már régóta tervben volt.


Ma is betértem a Rossmannba, mivel a fellépések miatt szükségem volt fekete és ezüst szemhéjfestékre. Eredetileg a Catrice 'Smokey Eyes' Szettet néztem ki magamnak, mert szépek a színei, viszont nem lett volna szükségem a benne lévő krémes tus részre és az ára miatt is inkább egy Lovely, három színből álló szemhéjpúder mellett döntöttem (harmad annyiba került, a minőségére nagyon kíváncsi leszek). Valamint körömlakklemosóból kellett az utánpótlás.


A piros körömdíszítő csillám pedig egy kis illatszeres boltból van. A virágkarneválon idén piros ruhában fogunk vonulni, eredetileg a szemünkre szerettünk volna ilyet tenni, de le lettünk róla beszélve. Viszont én már elterveztem, hogy a körmömet ilyennel fogom megcsinálni (nem kell itt nagy dologra gondolni), ezért mindenképp szükségem volt rá.


Ez a három pedig pannonhalmi szuvenír anyuméktól. A lila tégla alakú levendulás szappan, a fehér golyó is, csak színezék nélküli, a narancssárga pedig narancsos-fahéjas, isteni illata van, ez használatig a ruhásszekrényemben fog illatozni. Levendulás szappant már tavaly is hoztak Pannonhalmáról, ezért szinte 'követeltem', hogy most is vegyenek, mert nagyon bevált.
(Megnéztem, a szappan forgalmazója a Yamuna, ilyen márkájú szappant már a Rossmannban is nézegettem és a múltkor ajándékba vettem is egyet, amit szintén megszerettünk, úgyhogy kétszeresen is bizonyított nekem a Yamuna :) végül is öröm, hogy itthon is bármikor megvehetem,. Az összetevőket is megnéztem a narancsos-fahéjas változatnál, megegyeznek.)

You May Also Like

0 megjegyzés