Elhasználtam, elfogytak #30

by - szeptember 21, 2020
Sikerült ismét elhúznom ennek a bejegyzésnek a megírását, így ismét bőven van miről írni - már ha csak az elmúlt 5-6 hónap elfogyott tusfürdő mennyiségét is nézzük. A home office alatt egyébként nem igazán változott a szépségápolási rutinom, csupán nem sminkeltem annyit.


Eleinte nagyon tetszett a YOPE St. John's Wort tusfürdő szolid fűszeres, nyugtató illata, de egyáltalán nem habzott, ami miatt nehéz volt vele a zuhanyzás és még gyorsan is fogyott. A YAMUNA mandulaolajos tusfürdő (teszt) szintén nem a habzásáról híres (mindkét tusfürdő SLS mentes egyébként), valahogy mégis könnyebb volt vele a mindennapi tisztítás. A NIVEA Clay Fresh gyömbér és bazsalikom tusfürdő (teszt) nagy kedvencem lett, az állaga és illata miatt is tervezem újra megvenni. Még sosem próbáltam tusfürdőt a márkától, holott a dezodorait szeretem, de az ajándékba kapott REXONA Lychee Fresh tusfürdő is azonnal a szívemhez nőtt édes illata miatt. Ráadásul mivel az új lakásban használtam először, a költözéshez kötöm, így lehet, alkalomadtán visszatérek hozzá is. Az YVES ROCHER Első hópelyhek tusfürdőt nem is tudom, végül miért tavasszal használtam el. Elviekben mandulás, engem valamiért a vaníliára emlékeztet, egy nagyon enyhe karácsonyi fűszerkeverékkel meghintve. Állaga inkább selymes, mint krémes volt, épp emiatt nem lett a kedvencem.


Nagyon vegyesek az érzéseim ezzel az YVES ROCHER Jardins du Monde kínai zöld tea golyós dezodorral, mert az illata annyira frissítően kellemes, viszont valahogy mintha nem száradna meg kellően a hónaljamon és éppen emiatt nem gátolná a szagok kialakulását.. a REXONA Motionsense Biorhythm dezodorát viszont kimondottan szeretem, nem ez az első flakon, amit elhasználtam belőle. A YAMUNA mandulaolajos testápoló és kézkrém (teszt) is kedves volt számomra, jól hidratálnak, de egyáltalán nem a megszokott mandulás illatot kapjuk. Alapvetően egyáltalán nem mondanám magaménak a LOVE BEAUTY & PLANET murumuru vaj és rózsa testápoló (teszt) illatát, valahogy mégis azonnal megszerettem. Intenzív, hosszan érződő illata inkább tavaszias és őszies, maga a testápoló nagyon hamar beszívódik és egy nap alatt segít a száraz bőrön. A VIS PLANTIS vékony szálú hajra való balzsamot (teszt) azonnal beszippantotta a hajvégem, így mindig úgy éreztem, túl keveset viszek fel. Valóban kifésülhetőbbé tette a hajam, viszont nem ápolt eléggé, hiába csak egy balzsamról beszélünk. Az YVES ROCHER hajtöredezés elleni erősítő szérumot (teszt) eredetileg csak hajszárítás/hajvasalás elé alkalmaztam, mint szilikonmentes hővédőt, viszont végül napi használatú hajvégápolóként is bevált, úgyhogy épp ideje, hogy újra beszerezzem. A YAMUNA hidegen sajtolt szappanjaival szerettem meg a tömbszappan használatát, mivel jól habzanak és nem szárítanak, az uborkás változat pedig egy kellemesen friss illatot képvisel.


Majdnem egyszerre fogyott el az YVES ROCHER Hydra Végétal termékcsalád tonikja, zselés arcradírja és szemkörnyékápolója is. Nem vagyok nagy tonik használó, de ezt meglepően kedveltem, mivel nem hagyott ragacsos érzetet maga után. A radír (teszt) igazi tavaszi darab frissítő hatása miatt, a szemcsék finoman radíroznak. A szemkörnyékápoló (teszt) sem volt rossz, de kifejezetten extra hatást nem érzékeltem. A 60 éves limitált kiadású YVES ROCHER aloe vera testápolóját kézkrémként használtam el, ami ebben a formában bevált: nem neház állagának köszönhetően gyorsan beszívódott és kellően hidratált. A YAMUNA Stop! acne gél meglepően hatékony volt a már megjelent, gyulladt pattanásokkal szemben, így nem állandó jelleggel, csak tűzoltásra használtam. A BIOHAIR zöldalmás samponja elviekben érzékeny bőrre van. Nagyon finom illatú, jól tisztít, de az én fejbőröm és hajam nem annyira kedvelte. Az ISANA antibakteriális kézfertőtlenítője eddig is állandó lakója volt a táskámnak és nem csak a jelenlegi vírus helyzet miatt fogyott el. Szeretem, mert nincs zavaróan erős alkoholos szaga, hamar elillan és még csak ragacsos érzetet sem hagy maga után. Az EVELINE Gold Lift Expert intenzív ránctalanító szem alatti tapaszhoz (teszt) nem sok reményt fűztem, az eredmény azonban látványos volt: azonnal feltöltötte (ideiglenesen) az apróbb szem alatti ráncokat, szóval valamilyen különleges esemény előtt kitűnő választás lehet. Az agyagos maszkoktól eltérően kicsit hígabb állagú az EVELINE 3 az 1-ben tisztító maszkja. Az allergiától száraz és kisebesedett orromat kicsit csípte, de máshol nem okozott irrittációt. Enyhe melegítő hatást vettem észre, de nem sok mindent csinált a bőrömmel.

FOR YOUR BEAUTY konjac szivacs visszatérő darab volt nálam, nagyon szeretem tisztító, radírozó hatását, higiéniai szempontból viszont jelenleg inkább a Dermofuture arctisztító készülékét használom. A THE ORDINARY C-vitamin szuszpenziójáról (Vitamin C Suspension 23% + HA Spheres 2%) nem is tudom, miért nem írtam külön a blogon. Nagyon szerette az arcbőröm, látványosan simább és szebb összképet eredményezett, viszont nehezen kezelhető és kimondottan büdös termékről van szó, ezért inkább más alternatívát fogok keresni helyette. Elég régi darab az YVES ROCHER Meseerdő gyümölcsei tápláló ajakbalzsam (teszt), ami az éjjeliszekrényem lakója volt. Mivel nem szívódott be azonnal, hanem inkább egy réteget képzett, ezért esténként használtam, de a nagyon száraz, kicserepesedett ajkakon sajnos nem segített. Az AVON Planet Spa Aromatherapy Beauty Sleep kézkréme tökéletes választásnak bizonyult a táskás neszesszerembe, mert gyorsan beszívódott. Ellenben az ALVERDE Naturschön olívás kézkrémét még esténként sem szerettem használni, mert nem volt kellemes állaga, a zsírossága ellenére pedig nem is ápolta kellően a kiszáradt kézfejem.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

0 megjegyzés