Szépségápolási kedvencek - 2018 nyár

by - szeptember 21, 2018
Már nagyon közel járok az őszi kuckózós hangulathoz, az utolsó nyáriasan meleg napok azonban remek indokot adnak arra, hogy egy bejegyzés formájában említést tegyek a nyáron előszeretettel használt, kedvenceknek titulálható termékekről. Így visszaemlékezve szerintem nem volt kibírhatatlanul meleg, legalábbis nem hosszú távon, ennek ellenére főként a hűsítő termékeket preferáltam.


Sminkek közül csupán a TREND IT UP Matte Beauty Perfection alapozójáról (030) ejtenék néhány szót, amit kiárusításon, mindössze 200ft-ért sikerült beszereznem. A fedésével tökéletesen elégedett vagyok, természetes hatást nyújt és melegben sem volt kényelmetlen viselni. A tartósságával sincs probléma, kivéve az igazi nagy melegben, akkor hajlamosabb volt a kopásra. Szerencsére egyébként csak új csomagolást kapott, így mindenképp beszerzek még belőle a későbbiekben. Az YVES ROCHER Hydra Végétal frissítő zselés arcradír tavasszal került hozzám és a termékcsaládból egyértelműen ez lett a kedvencem. Nagyon tetszik a bázis textúrája, valamint a radírozószemcsék kialakítása, amik kíméletesek az arcbőrhöz, miközben mégis érezni radírozó hatásukat.

Alapvetően nem hiszek abban, hogy egy krém segít a karcsúsításban vagy akár a narancsbőr eltüntetésében. De nagyon örülök, hogy az AVON Works narancsbőr elleni hűsítő géljével tettem egy próbát, mert kiváló kiegészítője a helyes táplálkozásnak és mozgásnak, pár heti használat után valóban érzékeltem feszesítő hatását. Az AVON FootWorks 3 az 1-ben krémet valójában egy szemcséket tartalmazó krémes bőrradírnak mondanám, ami kellemesen hűsíti a fáradt lábfejet. Mivel nyáron inkább csak zuhanyzok, pedikűr és sarokápolás alkalmával inkább lábfürdőt engedek: ilyenkor tökéletes választásnak bizonyult a YAMUNA Csupaszív fürdőbomba (instagramon már láthattátok), ami ugyan nem habzik, de kellemesen ápolja a bőrt.

Az YVES ROCHER Maracuja hab- és tusfürdőt - limitált kiadás révén - azonnal be kellett szereznem megjelenésekor. Nagyon finom, igazi nyárra való illat, de ha jól láttam, azóta be is került az állandó szortimentbe marakuja-gyömbér néven. Végül, de nem utolsósorban az YVES ROCHER radírozó hatású szappanját (kókuszdió illatban) említeném meg. Talán túl szkeptikusan álltam hozzá, de kellemesen csalódtam benne. Előre leszögezem, egy igen erőteljes testradírról van szó, érzékeny bőrre/területre semmiképp nem ajánlom, de én pont a hatásossága miatt szerettem meg annyira, emellett rendkívül lassan fogy.

Nektek mi lett a kedvenc nyári szépségápolási terméketek?

You May Also Like

0 megjegyzés