Elhasználtam, elfogytak #28

by - november 03, 2019
Végre nem fél év után szedtem össze az elfogyott termékeket, viszont még így is, a három hónap alatt elég sok üres flakon és tubus gyűlt össze. Habár nem jellemző rám, de most például több kézkrémet és tusfürdőt is megbontottam egyszerre, így fogyhatott el ennyi minden ilyen rövid idő alatt.


Az INECTO Naturals Bamboo balzsam (teszt) hatalmas adag volt, egy egész évig használtam az 500 ml-t. A végén kicsit már rá is untam, pedig egyáltalán nem egy rossz termékről van szó, valóban hidratálja és kifésülhetőbbé teszi a hajat. Ezzel szemben az YVES ROCHER Brilliance Shine sampon nem hozta a tőlem elvártakat, nem lett tőle fényesebb a hajam, de legalább jól tisztított. A CAMELEO Max Volume száraz sampon egyetlen hibája, hogy a kis kiszerelés hamar elfogy, de egy nagyon jó száraz samponról van szó, mindenképp lesz róla szó külön is a blogon. Kezdeti zsírosodás ellen valóban bevált és könnyen frissen mosott haj képét lehet vele elérni, így plusz egy nappal kitolható a hajmosás. A CAMELEO Natural Aqua hajszérum hidratáló chia kivonattal (teszt) egy kiváló hidratáló hajvég ápoló, ami nem tapasztja össze a hajszálakat. Egyszerűen magával ragadó az AVON Senses Sunkissed Moments tusfürdő valódi gyümölcsös, barackos illata. A kupakját ugyan nem szeretem ezeknek az Avon tusfürdőknek, mert nehéz felpattintani, a cseppmentes nyílás viszont praktikus. Jól habzik és nem szárít, nyáron nagy kedvencem volt, naponta kétszeri zuhany mellett sem untam meg. A PALMOLIVE Purifying Clay tusfürdő (teszt) már kevésbé vált be, de csak a benne található radírozószemcsékkel van kifogásolnivalóm, én ugyanis nem szeretem, ha egy nem kimondottan testradír radírozó szemcséket tartalmaz. Az AVON hidratáló méz és joghurt tusfürdő állaga, habzása és hatása hibátlan. Viszont újfent rá kellett jönnöm, hogy az ilyen jellegű mézes illatokat még mindig nem szeretem.


A DELIA COSMETICS Good Foot Podology lábmaszk (teszt) tartalmaz egy adag krémet és egy pár zoknit, utóbbi nagy előnye a dupla rétegben rejlik, ergo nem a kényelmetlen, nedvességet nem áteresztű műanyaggal érintkezik közvetlenül a lábfejünk. Én egész éjszakára fent hagytam a maszkot, így valóban nagyon puha lábfejet eredményez. A rágógumis-epres illatú EVELINE Strawberry Skin regeneráló kézbalzsamot (teszt) azért szerettem, mert gyorsan beszívódott és valóban hidratálta a kézfejem. A YAMUNA szőlőmagolajos és gránátalmás tubusos kézkrémei szintén hamar beszívódnak és nem hagynak zavaró réteget maguk után, míg az AVON Planet Spa Luxuriously Refining kézkrém valamivel zsírosabb és testesebb krém az előbbiekhez képest.


Nagyon ritkán történik meg velem, hogy nem tudok teljesen elhasználni egy terméket, mert annyira nem válik be. Az ORIFLAME Essentials kókuszvizes arcradírról viszont néhány alkalom után lemondtam, annyira nem tetszett sem a bázis állaga, sem maguk a radírozószemcsék. Az AVON Planet Spa Korean Charcoal mélytisztító arclemosó (teszt) egy teljesen átlagos lemosó, jól végzi a dolgát, nem irritál, nem szárít. Az erőteljes illatát arcon viszont nem igazán kedveltem. Sokat köszönhetek a THE ORDINARY Niacinamide 10% + Zinc 1% szérumának (teszt), a pattanások kialakulásának megelőzésében nagy szerepet játszott, szépen kordában tudta tartani az arcbőrömet. Újravásároltam, most azonban ritkábban alkalmazom, mert nem érzem olyan erősen a hatását, mint amikor anno beépítettem az arcápolási rutinomba. Az ALVERDE szempillanövesztő szérumának előző verzióját nagyon szerettem, ez az új viszont jóformán egyáltalán nem hatásos számomra. Rég voltam ennyire elégedett deo spray-jel, mint most a REXONA Motionsense Biorhythm dezodorával: a kellemes illat egész nap kitartott. Az AVON Peace & Love Attitude kölni (teszt) egy könnyed, fiatalos tavaszi-nyári illat, kölni lévén azonban nem kimondottan tartós. A SUNDANCE napozó spray gyermekeknek FF30 (teszt) tökéletes választás lehet felnőtteknek is. Kicsit ragacsos érzetet hagy maga után, de a fényvédő hatásával teljesen elégedett vagyok. A régi változattal ellentétben pedig ez már szilikont sem tartalmaz. Szívesen használtam a levendulás változatát, az YVES ROCHER bourbon vanília tápláló krémes testápoló viszont csak sarokápolóként vált be a zsíros, viaszos állaga miatt. Napi alkalmazása mellett szépen kordában tudta tartani a sarokszárazságot, úgyhogy hidratáló hatásával elégedett voltam. Nagy kedvencem lett a GREEN PHARMACY testradír muscat rózsa és zöld tea kivonattal (teszt), az olajos bázis már zuhanyzás közben ápolja a bőrt, miközben nem hagy réteget maga után. A cukorszemcsék mérete tökéletes, megfelelően, de nem túl durván radíroz.

A BALEA tisztítő kendő Mops edition kellemes illatú, kellően puha kendőket tartalmazott, ami szemfesték eltávolítására is alkalmas volt. Most az egész adag TREACLEMOON her mango thoughts habzó fürdősó a fürdővízbe került, de semmivel nem képzett nagyobb habot, mint amikor feleztem az adagot - inkább megszínezi a vizet és az illatával nyújt kényeztetést. Először furcsa volt, mikor az arcomra helyeztem az EVELINE Bubble tisztító habzó fátyolmaszkot, hiszen azonnal elkezdett habzani, a végeredmény pedig igen vicces. Tisztító hatását inkább csak a homlokomon vettem észre. Elhasználtam egy EVELINE Face therapy SOS blackhead (5 az 1-ben melegítő tisztító) és SOS cellular renewal (5 az 1-ben fiatalító) maszkot (teszt) is. Előbbi felvitelkor meleg érzést kelt a bőrömön, ami szinte azonnal el is múlik. Lemosni nem könnyű, de nagyon tiszta arcérzetet eredményez. Utóbbi azonban kedvesebb volt számomra, most pedig az Avon fátyolmaszkjával próbáltam ki, így nem kellett letörölnöm sem a maradékot, hanem az idő leteltével csak levettem a textilt és voilà. Kipróbáltam a zacskós kiszerelésű THE BODY SHOP Himalájai tisztító agyagos arcmaszkot, aminek igen sűrű és darabos az állaga, mégsem nehéz egyenletesen felvinni az arcbőrre. Ugyan az INCI legvégén szerepel a mentol és eukaliptusz olaj, illatra egyértelműen ezek dominálnak benne, s felvitel után bizsergető érzést nyújtanak. Nagyon gyorsan szárad, a lemosása pedig időigényes, viszont olyan sima és tiszta érzetű bőrt eredményez, hogy még én is azt mondom, megéri a macerát. Az EQUILIBRA Extra Aloe Dermo-gel termékminta napégésre jött jól, a zacskóban található kis mennyiség is sokáig elegendő. Az égett területet többször bekenve pedig sikerült nem lehámlanom. A pár alkalomra elegendő HERBIOTICUM vadgesztenye lábkrém termékmintája után megszavaztam neki a bizalmat és már meg is vásároltam tubusos kiszerelésben.

Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Olyan jó azoknak, akik el tudnak használni tusfürdőket...Nekem most vagy 6 van felbontva, a legtöbben 1-2 használatnyi maradt maximum, de sajnálom elhasználni őket, a helyet meg foglalják...Le kellene szoknom róla. :D

    Egyébként a "szokásos" (fogkrém, vattakorong, arctisztító) dolgokon kívül most meglepően sikeres voltam dekorkozmetikumok szempontjából: elfogyott a korrektorom, a CC krémem, a sminkfixálóm, a primerem és még egy körömlakkot is elhasználtam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pont, hogy annak örülök, amikor egy sminkterméket sikerül teljesen elhasználni :) Tusfürdőből egyszerre maximum 1-2 van kirakva nálam, ha meg is bontottam esetleg többet, de ez nagyon ritka.

      Törlés