wish wish - gardróbfriss

by - november 09, 2019
Valahogy ősszel szeretek a leginkább ruhát venni és erről listát írni, ugyanis úgy érzem, ekkor tudom leginkább kifejezni magamat az öltözködéssel, ez az igazi stílusom. Valamint ebben az évszakban előszeretettel selejtezek és válok meg az elhasznált daraboktól, így időszerűvé válik néhány új beszerzése.


Időközben, a képeket nézegetve rájöttem, nem fogom magamra erőltetni a színeket, ha nem esik jól viselni. Az a pár árnyalat és ruhadarab elegendő számomra, ami jelenleg a ruhatáram részét képezi, így nyugodtabb szívvel nézelődök a fekete-szürke-fehér skálán továbbra is. Egyáltalán nem érzem monotonnak, mert ez is ugyanúgy lehet izgalmas.

Jelenleg inkább az alapok hiányoznak a készletemből, például egy fekete műbőrdzseki, az előző ugyanis tavaly végleg megadta magát. Azóta is keresem a megfelelőt, egyelőre azonban nem sikerült megtalálnom azt, amivel fazonra teljesen meg lennék elégedve - sajnos ez van, amikor konkrét elképzeléssel indulok vásárolni. Mostanában teljesen oda vagyok a vastag, hosszú, kötött kardigánokért, amik igen jó szolgálatot tudnak tenni a hűvösebb időben. Az őszi öltözködéskor a rétegzés a legpraktikusabb és szerintem a legstílusosabb is, ezért ezt részesítem előnyben. Régóta szeretnék egy kisebb fekete hátitáskát is a hétköznapokra, ami főleg kényelmi szempontból lenne fontos számomra. Az utóbbi időben rengeteg mindent kell magammal cipelnem, így nem bánnám, ha legalább a táskámat nem egy vállon vinném. Végül pedig, de nem utolsó sorban, amit be is szereztem a Glamour napokon: a Vans Old Skool-om már nem egészen utca kompatibilis, de annyira megszerettem, hogy gondolkodás nélkül újravettem.

(képek forrása: pinterest.com)

Nektek mi szerepel a kívánságlistátokon?

You May Also Like

0 megjegyzés