A nyár nagy kedvencei

by - szeptember 03, 2012
Én még nem mondtam le teljesen a nyárról, mivel szerencsére a szokásos szeptember elsejei eső kivételével ugyanolyan szép és jó idő van, mint eddig. Ettől függetlenül gondoltam, hogy összeszedem azokat a termékeket, amiket legtöbbször használtam (legtöbbjüket napi szinten) és kedvencekké váltak. Sokukról már külön írtam tesztet, de megéri őket ismét megemlíteni, mert jó szolgálatot tettek. Leginkább a gyümölcsös, édes illatok kerültek előtérbe (dinnye, kókusz), bár nyáron a kevesebb néha több, ezért tényleg csak pár dologról lenne szó.

  • Avon dinnyés testpermet: Nagyon megszerettem ezt az illatot, javarészt csak ezt fújkáltam magamra. Eredetileg görögdinnyés lenne, de sokak szerint jobban hasonlít a sárgadinnyére. Szerintem olyan 'rágógumis dinnye' illatú.
  • Essence színezett hidratáló: Számomra tökéletesen megfelelt ez a kis fedőképességű színezett hidratáló, ami kiegyenlíti az egyenetlen bőrszínt. Nekem ennyi pont elég is volt.


  • Moyra (64) neon pink körömlakk: Nagyon sokszor vettem elő ezt a körömlakkot, nincs mit magyarázni rajta, a tökéletes nyári neon szín.
  • Avon Footworks sarokpuhitó: Nyáron a vékony talpú cipők mindig megkeserítik a sarkam, ilyenkor nagy szükségem van segítségre. Igazából ez egy olyan termék, aminek a hiánya tűnik fel: ha nem használom, elég csúnya lesz a lábam. Pár nap folyamatos használat mellett viszont szinte teljesen rendbe jön, tényleg teszi a dolgát, csak kitartóan kell kenegetni.
  • Balea sárgadinnyés tusfürdő: Igazi nyári illat. Első Baleás tusfürdőm és kellemesen csalódtam benne. Nem kell csodát várni, egy egyszerű, könnyű állagú tusfürdőről van szó, nagyon jó áron.


  • Balea testradír: Tényleg sokat segitett, nagy hasznát vettem. Mindent szeretek benne, a csomagolását, a hatását, illatát és az ára is baráti. Kár, hogy csak limitált, bár elég sokáig elég lesz, szerencsére lassan fogy.
  • HiGeen kézfertőtlenítő (Vegyes gyümölcs illattal): A nyári kirándulások elengedhetetlen kelléke, de a hétköznapokon is a táskámban hever. Az illata pedig az alkohol elpárolgása után nagyon kellemes.
Lesz, amit a későbbiekben is fogok használni (a színezett hidratálót mindenképp), de a tusfürdőt például már nem venném újra, őszre keresek valami más illatot.

Nektek mi volt a nyári kedvencetek?

You May Also Like

1 megjegyzés