Beauty Tag #2

by - augusztus 29, 2012
Annyira szeretnék már új posztokkal jönni, de még mindig nem megyek haza a héten, így nehéz bármiről is tesztet írni. Ezért gondoltam, hogy addig is hozok egy tag-es bejegyzést, hátha valaki érdekesnek találja.

1. Melyik a kedvenc körömlakk márkád?
Leginkább a drogériákban és fodrászkellékesekben kapható márkák között szoktam válogatni, így jutottam hozzá Essence, Catrice, Miss Sporty, Lovely, Moyra stb lakkokhoz, melyek közül szinte mindegyikkel elégedett vagyok. A probléma az, hogy ezeknél a lakkok minősége eltérhet márkán belül is (árnyalattól függően), ezért nehéz azt kiválasztani, melyik a legjobb. Ár-érték arányban jelenleg a Moyra lakkokkal vagyok a legjobban megelégedve, ráadásul 350-400ft-ért 12ml körömlakkot kapunk.

2. Csillámos körömlakk vagy csillám nélküli?
Általánosságban csillám nélküli lakkokat használok, de semmiképp nem utasítok el egy 'kis' csillogást, mert gyönyörűek és olyan csodálatossá varázsolják a manikűrt, legyen szó bármilyen színről.

forrás: http://morenailpolish.blogspot.hu/

3. OPI, China Glaze vagy Essie?
Mivel még sajnos egyikhez sem volt szerencsém, ezért erről nem tudok nyilatkozni. Mindhárom márka közül vannak kiszemeltjeim, a közeljövőben viszont nem hinném, hogy be fogom szerezni bármelyiket is.

4. Milyen gyakran fested a körmeidet?
Hetente egyszer-kétszer, ez igazából a lakk minőségétől függ, hogy meddig bírja. Nagyon ritka, amikor már másnap lemosom, mert nem tetszik, vagy nem érzem vele jól magam. De van olyan is, hogy egy-két napig, akár egy hétig is pihentetem a körmeim.

5. Mi a kedvenc színed a körmeiden?
Nekem inkább időszakos kedvenceim vannak, ami leginkább évszaktól függ. Nyáron ugyebár a neon pinken kívül alig lehetett más színt látni a körmömön, nemsokára viszont előjönnek majd a barnásabb, nude árnyalatok.

6. Sötét vagy világos színek?
Ez hangulat és időjárás függő, valamint sokat számít, hogy milyen színről van szó. Míg kékekből, barnából inkább a világosat, addig lilából a sötétet kedvelem, rózsaszínből pedig jöhet mindkettő.

7. Mi van a körmödön most?
Most kivételesen semmi, mivel nem akartam körömlakkot és lemosót magammal cipelni :)

8. Szereted a matt lakkokat?
Egy-két színben, feketében szívesen kipróbálnám, a következő képen látható manikűr pedig abszolút kedvenc nálam.

forrás: http://www.chitchatnails.com/

9. Szereted a francia manikűrt?
Az egyszerű fehértől kezdve a színes mintásig (szinte) mindet nagyon szeretem. Ha nincs sok időm, vagy nem jut eszembe semmi, mindig jó megoldás.

10. Kedvenc szín nyárra?
Nálam minden kétséget kizáróan a neon pink verhetetlen volt, ezt használtam a legtöbbet idén nyáron. De tavaly is egy rózsaszínes-barackos színt preferáltam.

You May Also Like

0 megjegyzés