Nail of the Day - Felhő

by - szeptember 12, 2012
Tegnap reggel hirtelen felindulásból készítettem egy manikűrt. Miután elkészültem az egész bal kezemmel, rájöttem, ez sehogy nem mutat és valójában nem is tetszik, úgyhogy moshattam le az egészet. Ezt még ezután eljátszottam kétszer és akkor annyiban is maradt a körömfestés. Mindezek után elkezdtem komolyabban gondolkozni (hogy ne pazaroljam a körömlakkokat és a lemosót, már bosszantott az egész felkenem, leszedem procedúra) és eszembe jutott, hogy még hónapokkal ezelőtt találtam egy nagyon könnyen elkészíthető 'felhős' mintát.


Még mindig jó idő van, viszonylag nyárias a hangulat (tegnap és tegnapelőtt még kint napoztam), ezért mindenképp szerettem volna a neon pink körömlakkot használni, amitől hamarosan búcsút veszek hosszabb időre (bár ki tudja, lehet még télen is elő fogom kapni). Így (már megint) egy rózsaszín-fehér variációra esett a választásom.


Tényleg nagyon könnyű elkészíteni, nem kíván nagy ügyességet, pár ecsetvonás és kész is. A különböző színű rétegek között viszont érdemes megvárni, míg teljesen megszárad az előző, ezért talán időigényesebb lehet, de egyáltalán nem vészes.



Felhasznált lakkok: Butterfly nails 137, Lovely Color Mania (ezen hol találom a számot?), Moyra 64. Fedőlakkot most nem használtam, még egy réteg már sok lett volna a körmömnek és nélküle is elég egységes a felszín.

You May Also Like

3 megjegyzés

  1. De cuki lett! Jók ezek a színek együtt. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár az az igazság, hogy jelenleg nem is nagyon van választék a lakkjaim között :D

      Törlés
  2. Nagyon szép lett és olyan precíz ! Ebben a színvilágban nagyon tetszik ! :)

    VálaszTörlés