Avon Haul

by - szeptember 06, 2012
Tegnap kaptam kézhez az 1 hónapja rendelt Avon adagomat, ugyebár nehéz úgy átvenni a csomagot, hogy nem vagyok itthon. Már alig vártam, hogy a kezemben fogjam és élőben is megszagolhassam mindet!


A gránátalmás arcradír már a második tubus lesz, az előző még nem fogyott ki teljesen, de csak akciósan éri meg az árát. A múltkori katalógusban új illatként jelent meg az epres, fehér csokoládés tusfürdő-testápoló-testpermet kombó, ami szettben hihetetlen jó áron volt, így egyértelműen mind a hármat megrendeltem. Szerencsére nem csalódtam az illatában, egész este azt szaglásztam és alig várom, hogy kipróbálhassam őket élesben is. Kicsit sajnálom, hogy ilyen későn jutottam hozzájuk, mert számomra leginkább nyári illat, de biztos, hogy ősszel is ugyanolyan lelkesem fogom használni mindet (legalább megmarad egy cseppnyi nyár).

You May Also Like

0 megjegyzés