Balea termékek

by - szeptember 24, 2012
Talán minden a Balea Kókuszos Testápolójával kezdődött, alig fél évvel ezelőtt. Azóta egyre több mindent próbáltam ki és azt kell, hogy mondjam, nagyon megszerettem a DM saját márkáját. Most már bátran merek újabb és újabb dolgokat levenni a polcról és a kosaramba tenni, hogy kipróbáljam. Az áruk igencsak baráti, néha már meglepően olcsó, ami nem megy a minőség rovására.


Eddig ezeket vettem meg, van közülük, ami már elfogyott, de van olyan is, ami még bontatlan. A zöme testápolási termék, de van közöttük hajra való is. Folyamatosan cserélem le az eddig használt dolgaim, biztos lesz még új közöttük (a napokban nézegettem a Nature nappali arckrémet), de nem fogok halmozni, ezért azokra még várnom kell. Legtöbbjükről már írtam külön bejegyzést, ezt inkább amolyan összefoglalónak szántam.


A sárgadinnyés tusfürdő a végét járja, nyárra tökéletes választás volt. A testradír egyik kedvencem lett a kellemes illatával és kiváló hatékonyságával. A borotvahab pedig még tesztelési fázisban van, még barátkoznom kell vele, mindenesetre nem leszünk rosszban.


Kétféle kókuszos testápolót is kipróbáltam (tégelyes és tubusos), valamint a napokban írtam a grapefruitos testápolóról. Ezek leginkább az illatukkal vettek le a lábamról, de egyáltalán nem rossz a hatásuk sem, hidratálás szempontjából eddig a legutóbbival vagyok a legjobban megelégedve.


A külön barna hajra való sampont még szintén csak tesztelem, nem akarok elhamarkodott döntést hozni. A balzsam pedig még a szekrényben vár, amíg kifogy az előző, róluk majd együtt szeretnék véleményt írni.


A Balea limitált kiadású termékeivel nagy sikert szokott aratni, engem elég könnyen befolyásol az a 'limited edition' felirat. A színes tubusok és a benne lévő kencék illata pedig sokszor megköveteli, hogy vegyem meg. A következő kiszemeltem a két macaron-os tusfürdő, nagyon kíváncsi vagyok az illatukra, elég ígéretesen hangzik a cseresznye-mandula és füge-csokoládé párosítás.

Ti hogy álltok ehhez a márkához? Használtok Balea termékeket?

You May Also Like

4 megjegyzés

  1. Ugyanígy vagyok vele! Régebben egyáltalán nem vettem Balea termékeket, de most szinte mindenem ilyen. :) Anyának megvettem a mandarinos testvajat és nagyon imádja. Látom, hogy szereted a sárgadinnyés tusfürdőt. Nagyon tudom ajánlani a grapefruitosat is (kifutó termék)! :)

    VálaszTörlés
  2. A limitált tusfürdőiket én is imádom! :D Én is ezt a borotvagélt használom, én nagyon szeretem! Viszont nekem ez a barna hajra való samponjuk nagyon nem vált be. :(

    VálaszTörlés
  3. Én is Baleás borotvagélt használok, a tejes citromosat *-* annyira imádom az illatát :D . Amúgy pár testápolót/tusfürdőt megszagoltam, és nem csak 1-2-nek jött be az illata *-* ha valamiben hiányom lesz, tuti kipróbálok tőlük pár terméket :).

    VálaszTörlés
  4. Én minden Balea-s dolgot imádok :) Megtudtam, hogy a német DM-ben olcsóbbak a dolgok, mint itthon, apukám Müchenben dolgozik, úgyhogy rengeteg Alverde és Balea dolgot összeírtam neki, hogy hozzon Nekem! :)

    VálaszTörlés