DM Haul

by - szeptember 07, 2012
Nem tudom, mennyien tudjátok, de a a DM honlapján letölthető egy 'őszköszöntő kupon', amivel 15% kedvezményt kapsz 3000ft feletti vásárlás esetén, ráadásul most még dupla pontokat is írnak fel (mindkettő szeptember 19-ig tart)! Szokás szerint szükségem is volt pár dologra, így pont kapóra jött a dolog.


Még Budapesten szúrtam ki, hogy a Baba Tusfürdő hármas pakkban 1199ft, télre pedig kakaóvajasat szerettem volna, ezért egyértelműen jött velem. Az Alverde Clear Iszapos Arclemosómban csak pár csepp maradt, ezt ma mindenképp pótolnom kellett, nekem bevált, ráadásul natúr termék és nagyon jó áron van. A harmadik termék a Balea Professional Balzsam Barna Hajra, a samponját már a múltkor megvettem, de az előző balzsamom még nem fogyott el akkor, ezért csak most vettem meg. Ez most amúgy is akciós volt, így a 15% kedvezménnyel nem került 400ft-ba sem. Hogy meglegyen a 3000ft, még a kosaramban landolt egy nagyobb kiszerelésű betét is.

Én annyira tudok örülni egy ilyen kis kedvezménynek, ezért gondoltam, hogy megosztom veletek, hátha amúgy elkerülte a figyelmeteket :) Van, aki már bevásárolt?

You May Also Like

0 megjegyzés