Outfit of the Day

by - szeptember 17, 2012
Sajnos csak ilyen Polyvore-os megoldással tudok jönni, ami ugyebár nem adja vissza egyáltalán a saját viseletet, de gondoltam, hátha így is kíváncsiak vagytok rá páran. Igazából szerintem még nem jutottam el odáig, hogy magamat fényképezgessem (nem akarok idétlen képeket feltölteni), de majd ennek is eljön az ideje :) Ráadásul hazaérve az első dolgom mindig az, hogy átöltözök, utána jött csak a bejegyzés ötlete. Azért egy átfogó képet ad ez a megoldás is, ha már lehetőség van rá, kihasználom.

A mai napon tipikus 'rohangálós ruhát' vettem fel, mert el kellett mennem egy-két helyre elintézni a dolgaim, tehát semmi extra nincs benne, de egy átlagos hétköznapra nekem nem is kell ennél több. Amúgy is leginkább ez a stílus és hasonló összeállítások jellemzők rám (számomra első szempont a kényelem).


Egy szimpla sötétkék farmerre esett a választásom, igazi alapdarab, elég sok mindennel párosítható. Hozzá egy szürke, pillangó mintás pólót vettem fel. Reggel elég hűvös volt az idő, ezért egy vastagabb bézs kardigánt is magamra aggattam, bár hazafele jövet már melegem volt benne, addigra szépen kisütött a nap. Alulra egy virágos tornacipő jött, mászkálni lapos talpúban előnyösebb, de szandálhoz már amúgy is hideg lett volna. Az övemet a táska határozta meg, így lett mind a kettő barna. Indulás előtt még gyorsan előkaptam egy teknősös karperecet, hasonlít a képen lévőre, csak az enyém óarany színű, kis imádni való.

Már elég őszies ez az összeállítás, a rövidnadrágokat azért még nem pakoltam el a szekrény mélyére :) Addig még megpróbálom a színesebb ruhadarabokat is hordani. Ti mennyire váltottatok át az ősz színeire?

You May Also Like

0 megjegyzés