Elhasználtam, elfogytak #2

by - július 31, 2012
Az első ilyen bejegyzés óta nem sok minden fogyott el, de ezeknek a tárgyaknak szánt dobozom kezdett megtelni és úgy gondoltam, július lezárásaként éppen megfelelne ez a témájú poszt. Nálam nagyon ritka, hogy egy terméktípusból egyszerre több félét használok (kivétel erre a testápoló és a tusfürdő), így lassan fogynak a dolgok. Ezt persze egyáltalán nem bánom, de van olyan is, hogy olykor-olykor mellényúlok választáskor, ekkor alig várom, hogy kiürüljön a flakon.


Körömdíszítő Csillám: A kép alján egy kicsi átlátszó tégelyt láthattok, ebben voltak az apró csillámok. Én nem körömdíszítésre használtam, hanem fellépéseken ezzel festettük ki a szemünk: szerintem gyönyörű, ahogy csillog a tömény ezüst csillám.

Aveo Kézkrém Méhviasszal: Ezt a mini kiszerelést tavaly nyáron vettük az allergia szezonra. Amikor állandóan fújom az orrom, nagyon praktikus, mivel a zsebkendő kidörzsöli és kiszárad, kipirosodik tőle az orrom. Maga a krém megfelelő volt erre a célra, elég zsíros, ennek ellenére hamar beszívódik. Télen már kézkrémnek használtam, csak aztán megvettem az Essence sütis kézkrémeket és ez feledésbe merült. Végül a szám szélét kenegettem vele, amikor nagyon ki volt száradva, így lassan, de biztosan ez a kis mennyiség is elfogyott. Még van egy másik tubussal is, nemsokára ismét szükségem lesz rá az allergiaszezon közeledtével.

Ovenall Szájvíz: Egy tömény szájvízről van szó, csak pár csepp kell belőle egy fél pohár vízbe, így sokáig elég egy ekkora flakon. Fogselyem használat után szoktam öblögetni vele, gyulladáscsökkentő hatása van, valamint a baktériumok ellen véd. Kellemes az íze, én a hatékonyságával is meg vagyok elégedve.

SensiDent Szájvíz: Mivel aktuálisan nem tudtunk Ovenall szájvizet venni, egy másik alternatívát kerestünk. Ez a Müller saját márkája, már eleve híg szájvíz, így gyorsabban fogy, bár én ennek ellenére is hígítottam. Az íze eleinte borzasztó volt (ezért voltam muszáj mindenképp felvizezni), mintha szappant ettem volna. Később már teljesen hozzászoktam, a vége felé már egész kellemesnek tűnt. Fogszuvasodás ellen véd, e mellett ez is antibakteriális.


Garnier Natural Sampon Avokádóval és Karitéval: Sérült, töredezett hajra ajánlják, és mivel egy ideje ezt a fajta balzsamot használom (azt nagyon szeretem), gondoltam épp ideje kipróbálni a sampont is (előtte az Aloe Verás változatát használtam, azzal teljes mértékben meg voltam elégedve). Az én hajamra viszont nem ez a megfelelő választás: túl hamar kezd el zsírosodni tőle a hajam, bár nekem eleve is hamar zsírosodott, de a második napon azért még nem látszott ennyire, mint ennek a használatakor. Nem érezem úgy, hogy megfelelően tisztítaná a hajam, nem tetszett az állaga sem. Olyanoknak lehet megfelel, akiknek a fejbőrük is száraz, de akinek a hajtöve inkább zsíros, ezt ne próbálja ki, mert csalódni fog.

Dove Pro Age Dezodor: Ez a dezodor eleinte nagyon kellemes illatúnak tűnt, az első hetekben imádtam. Aztán egy idő után valahogy teljesen megváltozott, kicsit nyers leszek, de büdösnek éreztem magam, pedig előtte sosem büdösödtem. Alig vártam, hogy elfogyjon, a végén már csak próbákra használtam. Biztos, hogy nem venném újra.


Dove Indulgent Nourishment Testápoló: Nagyon elégedett vagyok ezzel a testápolóval. Legtöbbször télen használtam, akkor van szükségem ilyen mértékű hidratálásra, nyáron ritkán vettem elő, csak ha már túl száraz volt a bőröm. Nem kell belőle túl sok, és nem is kell minden nap használni. Az illatát is szeretem, de nem tudom mihez hasonlítani. Ha megint jön a hideg idő, valószínűleg ezt fogom megvenni.

Alterra Sensitive Ajakbalzsam: Erről már régebben írtam egy külön bejegyzést, még mindig nagyon elégedett vagyok vele, szerencsére két darab volt egy csomagban, így már a másodikat használom. Ilyenkor nincs rá olyan nagy szükségem, de esténként általában vékonyan bekenem vele a szám.

Van, amit ezek közül ti is használtok? Nektek mi vált be, vagy épp ellenkezőleg?

You May Also Like

0 megjegyzés