Beauty Haul

by - július 18, 2012
A mai gyakorlat után konkrét céllal a New Yorkerbe vezetett utam. Rengeteg basic top 890-1490ft-ért kapható, még elég nagy volt a választék is. Találtam is párat, ami tetszett, lelkesen vittem őket próbálni. Természetesen egyik sem állt jól, leginkább nagyok voltak rám. Úgy látszik, a legkisebb méret fogy el a leghamarabb.


Helyette beszereztem a fogyóban lévő termékeket. Először a DM-be ugrottam be, ahol végre eljutottam odáig, hogy igényeltem pontgyűjtőkártyát, sok kicsi sokra megy alapon. A nyári napozós időszak miatt két testápolóm is a végét járja, ezért megvettem a kiszemelt Balea Grapefruitos Testápolót. Hazajött még velem a szintén Balea márkájú Professional Sampon Barna Hajra, erre nagyon kíváncsi leszek. Eredetileg egy Alterra sampon volt tervben, mindenképp ki szerettem volna próbálni valamilyen szilikonmentes sampont, de anyagi megfontolásból egy olcsóbb alternatívát kerestem.


Aztán Verusnak köszönhetően végre megleltem a Moyra 64-es neon pink körömlakkját, előtte egy boltban sem volt ez az árnyalat. Nagyon örülök neki, le se tudom venni róla a szemem. Ezt remélhetőleg még ma felavatom. Végül pedig a múlthavi Avon rendelésért mentem el, az egyik egy Footworks Sarokpuhító Krém, a másik pedig Dinnyés Testpermet, isteni illata van. Az előbbi visszatérő vendég, az utóbbi pedig csak illatában új számomra.


Már alig várom, hogy mindent kipróbálhassak. Mire lennétek a leginkább kíváncsiak?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. A testápolóra nagyon kíváncsi vagyok :) . Én is ma vásárolgattam :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem bontottam ki, bár az illatára kíváncsi lennék, így lehet meg fogok törni, mielőtt a többi elfogyna :D Mi jót vásároltál? :)

      Törlés