Butterfly nails

by - július 12, 2012
Benéztem egy illatszeres/fodrászkellékesbe, ahol rátaláltam erre a szépségre. A Butterfly nails 137-es számú körömlakkjáról van szó, számomra teljesen ismeretlen volt eddig ez a márka, csak a színe miatt kaptam le a polcról (bár még mindig nem ez az a szín, amit keresek).

A csomagolásban semmi különös nincs, viszonylag stabil, a kupak jó nagy, de kézre esik. Az ecset is megfelelő, közepes méretű, könnyű vele dolgozni. A körömlakk állaga inkább folyósabb, de ez is a pont jó kategóriába tartozik. Ha vastagabb réteget viszünk fel belőle, elég csupán egy réteg! Ezen nagyon meglepődtem, egyáltalán nem csíkoz, tényleg szép a végeredmény. Szerintem nagyon hamar meg is szárad. Egyedül ami nagyon nem tetszik, az a szaga. Hihetetlen büdös, mint egy frissen vásárolt kínais táska. Egy ideig érződik a körmökön is, de pár óra elteltével teljesen elillan.


Csupán 300ft, amiért 16ml-t kapunk, ez tényleg óriási adag. A tartósságáról nem igazán tudok még mit mondani, mivel tegnap használtam először. A körömvégek minimálisan kezdenek kopni, de ez csak nagyon közelről vehető észre. Remélem nem fog lepattogni.


Legalább 20 képet kellett csinálnom, hogy a színét vissza tudja adni. Az üvegben halványabbnak tűnt, mint a körmön (ezért szoktam kibontani a boltban is). A középső ujjamon lévő sárga foltért elnézéseteket kérem, kedden a laborban kiborítottam a salétromsavat..


Mit gondoltok erről a színről/árnyalatról? Szerintem nyári lakknak tökéletes :)

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Fantasztikus színe van ennek a lakknak! :)
    Új követőd van! :)

    http://s-lounge.blogspot.com

    VálaszTörlés