Essence színezett hidratáló

by - július 27, 2012
Még május közepén, a Joy napok keretein belül vásároltam az Essence My Skin színezett hidratálóját, amiről épp ideje lenne írnom. Mivel elég világos bőrű vagyok, a light skin árnyalat mellett döntöttem (csupán két árnyalat közül lehet választani).


A csomagolás nagyon aranyos, nem feleslegesen nagy, a 75ml-es tubus tele volt (lámpafénynél szoktam vizsgálni, hogy mennyi van benne). Egy egyszerű csavarós kupakkal lehet visszazárni, ami jól zár, így szerencsére nem folyik. A krém könnyen kinyomható belőle, nem jön egyszerre sok, de nem is kell erőlködni érte.


Az illatán érződik az őszibarack, szerintem nagyon kellemes. Könnyű felvinni az arcbőrre, egyenletesen eloszlik, szinte eggyé válik a bőrrel, igazodva a színéhez. Az állaga egy kicsit sűrűbb egy könnyű arckrémhez képest, bár én inkább alapozóként veszem figyelembe. Pedig hidratáló hatásával is meg vagyok elégedve, mióta használom, nem igazán van kiszáradva az arcbőröm, mellette az arckrémemet nem is használom minden nap.


Azért ne várjunk nagy fedést tőle, mégsem egy alapozóról van szó, de számomra tökéletesen megfelel, a nem egyenletes arcbőr színét kiegyenlíti. Nem nehezíti el az arcom, nagyon hamar beszívódik, aztán nem is érződik, hogy rajtam lenne valami. Nekem a homlokom sem fénylett tőle, nem pattanásosodtam ki tőle, szóval semmi rosszat nem tudok rá mondani.


Teljesen meg vagyok vele elégedve, nyáron nem is tudnék mást elviselni az arcomon. Úgy érzem, nagy barátságot kötöttünk egymással.

You May Also Like

0 megjegyzés