Nail of the Day - Színátmenetes köröm

by - július 29, 2012
Az utóbbi időben igen elterjedt körömfestési technika a szivacsos megoldás, amivel könnyen színátmenetes (ombre) manikűrt készíthetünk. Már régebben is próbálkoztam elkészíteni, de nem tetszett a színválasztás. Most, hogy végre van három hasonló színű körömlakkom, ismét nekivágtam.


Szerintem senkinek nem kell magyaráznom, hogyan kell elkészíteni. Alapnak egy barackosabb árnyalatot választottam, ez a leghalványabb szín a három lakk közül. Ezután a Moyra neon pink, végül egy erősebb pink körömlakk következett. Az egészre került egy átlátszó lakk is fedésként.


Sajnos nem lett a legszebb kivitelezés, mivel szerintem nem száradt meg teljesen az első lakk, így a szivacs nyomott hagyott benne, kicsit rücskös. Néhány helyen pedig nem egyenletes a színátmenet, lehet látni az árnyalatok határait. Így jár, aki este kezd neki az ilyen dolgoknak.


Még ha nem is tökéletes, nagyon tetszik a végeredmény, örülök, hogy végre meg tudtam csinálni. Valószínűleg legközelebb is (ha több időm lesz rá) el fogom készíteni, mert nagyon könnyű bal kézzel is megfesteni, ennek ellenére mégsem a szokásos egyszínű körömlakkozás.

Ti próbálkoztatok már ezzel a módszerrel?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Gyönyörű lett *-* nekem még soha nem sikerült ilyen szépen <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Olyan kedves tőled, hogy mindig írsz :)

      Törlés