Apró örömök

by - augusztus 01, 2012
A múltkor szerintem már írtam, hogy a Rossmann nyereményjátékán belül nyertem egy 1000ft-os Ajándék utalványt. Ezt tegnap végre sikerült kiváltanom. Még nem költöttem el, de már megvan, hogy mit fogok belőle venni :)


A laborrészleg vezetőm gyönyörű ékszereket készít gyöngyökből, kristályokból, ma ezeket nézegettük (tényleg már művészi alkotások). Aztán megláttam, hogy egyszerű, bedugós fülbevalókat is csinál, ezek nagyon jó áron vannak. Két perccel később nyújtotta felém ezt az pár swarovski fülbevalót, mondván ajándék. Alig akartam hinni a szememnek, mert pont ez tetszett meg, és én amúgy is zavarba jövök, ha valaki csak úgy ajándékot ad.


Szerintem nagyon édes, amilyen egyszerű, olyan szép. Hordható hétköznapokra is, de egy komolyabb ruhával már elegáns kiegészítő. Nagyon örülök neki, olyan kedves gesztus volt tőle!

You May Also Like

0 megjegyzés