Végre napos idő

by - április 28, 2012
Annyira imádom ezt a jó időt, már annyira vártam! Tegnap is sütkéreztem, de ma végre kiültem olvasni, meg is fogott a nap, nagy a boldogság (kezdődik a napozás :). Ráadásul holnap elutazunk pár napra, szóval pláne fel vagyok dobva. Bár nagyon fáradt vagyok és még rengeteg a dolgom, pár dolgot azért bemutatnék, amit ma vettem.

Konkrét céllal mentem be a DMbe, tényleg csak azért, amire jelenleg szükségem van. Megpróbáltam nem is nagyon körülnézni, nehogy meglássak valamit..


A Balea Tisztító Maszkot Cinkkel már nem első alkalommal veszem. A másik egy Balea Kókuszos Testápoló. Ugyebár utazásra nem alkalmas a tégelyes kiszerelés és mivel holnap elutazunk, így azonnal szükségem volt egy tubusosra is. Mások az összetevők, más az illat, de még nem igazán próbáltam ki, így nem tudok semmi hasznos véleményt írni róla. Viszont megláttam mellette a Sárgadinnyéset is és nem bírtam ki, hogy ne szagoljam meg, ami nagy hiba volt: azóta csak arra tudok gondolni, hogy meg kell vennem, ráadásul limitált kiadás. Azért remélem még nyár végéig kapható lesz.


Délelőtt pedig bementünk egy-két boltba és ezt a csőtoppot vettem. Igazából nem volt létszükséglet, mert a pólókat már lehúztam a listámról, de ennyi pénzért nem tudtam otthagyni.


Ezt a pólót pedig a Corából szereztem, pizsamapólónak vettem. Már régóta szeretnék egy normális pizsamát, hogy ha megyünk valahova, ne az itthoni nyúzott pólóimat kelljen vinnem. 100% pamut, direkt kicsit nagyobb méret, szóval tökéletes lesz alváshoz. Ez sem tartozott a legfontosabbak közé, de szerintem 700ft-ot igazán megért.

Most pedig megyek és bepakolok, nehogy itthon maradjon valami. Ti mit terveztek a hosszú hétvégére?

You May Also Like

0 megjegyzés