Nail of the Day - Inspiráció

by - április 16, 2012
A köröm végén lévő lakk Essence 45 Date with night. Mikor megvettem, feketét szerettem volna, de már a sokadik boltban nem volt, így ezt a (talán kifutó) színt vásároltam meg akciósan. Az üveg és a kupak miatt is azt mondanám, hogy bronzos színe van, felkenve azonban jobban hasonlít a grafithoz. Mióta megvan, csak egyszer használtam és meg is bántam, hogy megvettem. Teljesen lemondtam róla, hogy én ezt bármikor használni fogom még. Aztán valamelyik nap rátaláltam erre a képre, és tudtam, hogy erre pont megfelelő lesz.


Alaposan végiggondoltam és úgy döntöttem, csak vasárnap este készítem el. Ennek két egyszerű oka volt: teljesen felesleges hamarabb, mert a hétvégi takarítás alatt úgyis hamar lepattogna, valamint miután leszedtem az előző lakkot, rájöttem, nem ártana legalább egy teljes napot pihentetni a körmeim. Mikor nekikezdtem, nem is hittem volna, hogy ennyi idő alatt kész leszek vele, száradással együtt maximum fél óra volt. A csillogó lakk már nem az igazi, ezért nehéz volt vele dolgozni, bár egy kis átlátszó körömlakk hozzáadása után valamivel jobb volt. Tus ecsetes, még régebben vettem fodrászkellékes boltban. Sajnos a végeredmény nincs olyan szép, mint az eredeti képen, de első próbálkozásra nem rossz, magamhoz képest meg pláne. (A fénykép sem adja vissza teljesen, élőben természetesen szebb.)

You May Also Like

0 megjegyzés