Tavaszi kívánságlista

by - április 11, 2012
Mostanában céltudatosan megyek vásárolni, így könnyebb megállni, hogy ne vegyek feleslegesen valamit, hiába van jó áron. Ezen a listán jelenleg leginkább ruhák szerepelnek, mert a tavaszi selejtezés során elég sok darabtól megváltam, mert vagy nem hordom, vagy már tönkrement: így elég kevés maradt a szekrényemben. Annyit tudni kell rólam, hogy sosem tudok egyszerre sok dolgot vásárolni, mert úgysem találok annyi nekem tetsző darabot. Így inkább hetente elmegyek nézelődni és egy-két új ruhával térek haza.


A listámon szerepelt egy tavaszi cipő, igaz már vettem egyet egy virágos tornacipő formájában, de szükségem volt egy másikra is, ami valamivel nőiesebb, mint egy tornacipő, de hétköznapias és mindenképp lapos talpú. Végül ennél az egyszerű vászoncipőnél maradtam, ami nyitottabb és van egy szép varrásvonal az orrán (bár a képen nem látszik) és ezek miatt teljesen más, mint az eddigi vászoncipőim.
Nagyon kevés pólóm maradt, úgyhogy ez állandó szereplője a listámnak. A cipővel együtt vettem ezt a kék csodát, aminek nagyon kellemes anyaga van. Nagyon megtetszett ez a szín. A hátulja egy része csipkés, a válla kicsit húzott.

Több, mint egy hónapja elkezdtem nézegetni a neten a Deichmann táskakínálatát, és kinéztem ezt a virágos kézi táskát. Persze addig halasztottam a dolgot, amíg már sehol sem találtam. Az utolsó (nem is tudom hanyadik) Deichmann üzletben viszont nagyon megörültem, mert egyetlen egy darab ott várt rám a cipők fölött, bár már a kinézett színben nem volt, csak a másikban, de természetesen így is hazajött velem. A másik lehet jobban illett volna hozzám, de nem mertem tovább vacillálni.


Első tapintásra elég tartósnak tűnik, nem egy vékony anyag az egész, hanem masszívabb. Van hozzá egy hosszú pánt is, amivel vállon átvethető táskaként lehet hordani, sőt ilyenkor a kézi pántokat le is csatolhatjuk. Még nem volt alkalmam kipróbálni, mert inkább hosszú napjaim voltak, amikor egy nagyobb táskára van szükségem, de nyáron valószínűleg úgyis ezt fogom használni.

Most, hogy a táskát és a cipőt ki lehet húzni, íme a jelenlegi lista (tényleg csak a legfontosabbak):
  • Pasztell színű nadrág vagy legging
  • Tavaszi kardigán vagy blézer
  • Barna, fonott öv
  • Pólók minden mennyiségben
  • Fehér körömlakk (az előző teljesen tönkrement, már elég régi)

You May Also Like

0 megjegyzés