Balea Kókuszos Testápoló

by - április 07, 2012
Kezdésként a múlthéten vásárolt Balea testápolóról írnék.
Nagyon lelkesen kerestem ezt a DM saját márkás testápolót, a kókusz illat nagy reményekkel kecsegtetett, ráadásul némi utánaolvasás még jobban ösztönzött, sok jót olvastam róla. Tulajdonképpen én ezt a krémet szerettem volna megvenni, de hazaérve kételkedni kezdtem benne, hogy csak a csomagolás színe változott meg - ugye én már a boltban is alig találtam meg, mert a barnát kerestem. Itthon alaposabban szemügyre vettem, összetevőkben kicsit eltér a két krém, bár ez tényleg minimális. Nem gond, az összetevők így sem olyan 'csúnyák', és ami most a fő szempont volt: az illata így is isteni. Sajnos a drogériában nem tudtam megszagolni a tetején lévő alu-csomagolás miatt, de legalább így biztos lehettem abban, hogy senki nem próbálta még. Kibontás után az szerencsére nem csalódtam: nagyon kellemes, nem émelyítően tömény illata van, pont megfelelő.

Amit ígér: 'Az értékes E-vitamin tartalmú Balea Body testápoló ideális a bőr mindennapos, nedvességpótló ápolásához. A kókuszolaj és a sheavaj védi a bőrt a kiszáradástól, az avokádóolaj selymessé varázsolja bőrét.'


Tetszik ez a tégelyes kiszerelés, ilyen testápolóm még nem volt. Bár nem vagyok benne biztos, hogy ez a leghigénikusabb megoldás, de úgyis mindig tiszta kézzel nyúlkálok bele, és így sokkal könnyebb kiszedni belőle a kellő mennyiséget, ráadásul könnyen elhasználható az utolsó cseppig, de ne rohanjunk ennyire előre. Elég nagy kiszerelés, 500ml van benne, így jó sokáig fogja bírni.


A krém maga nem túl zsíros, könnyű állagú, viszonylag hamar beszívódik. Már egy kevés is elég, finoman eloszlik a bőrön (én inkább azért többet viszek fel estére). Többszöri használat után viszont az a tapasztalatom, hogy nem mélyen hidratál, mintha csak a felsőbb réteg lett volna selymesebb tőle, de ez egy ilyen könnyű krémnél nem is igazán elvárható, plusz ezt a hidratáltságot elég sokáig érzem. Tavaszra-nyárra tökéletes lesz, persze télen nem ezt használnám. Tényleg leginkább az illata miatt vettem meg, bár használat után kicsit csalódtam, hogy hamar elillan. Mindenesetre nagyon örülök, hogy megvettem, ár-érték arányban egy kiváló krémhez jutottam hozzá (ha jól emlékszem, 799ft volt).

You May Also Like

1 megjegyzés