Apró örömök

by - május 04, 2012
Elég hamar eltelt ez a hét, talán túl gyorsan is (persze még itt a hétvége). A hosszú hétvégi kirándulás nagyon jól sikerült, imádok kimozdulni itthonról és a természetben lenni. Túrázás közben 'sikeresen' leégett a vállam, de kenegetem mindenfélével. Szerencsére volt itthon napozás utáni hűsítőspray és panthenolos krém is, ami rengeteget segített. Most már kezd barnulni, úgyhogy testápolóval kenem, naponta többször is, nem szeretnék lehámlani. Aztán már itthon is kiültem napozni, közben olvastam vagy tanultam. Tényleg nem sok időre, de már így is látszik.

Múltkor jelentkeztem Nikinél egy nyereményjátékra és aznap volt eredményhirdetés, mikor elutaztunk. Így csak hazaérve tudtam megnézni, ki nyert és nagy meglepetésemre az én nevem állt a kihúzott cetlin :) nagyon boldog lettem. Ráadásul ez volt az első játék, amire jelentkeztem. Örülök neki, már nagyon várom. Biztos fogok még írni róla.


Szerdán pedig megérkezett a gyűrű, amit eBay-ről rendeltem (azaz barátnőm rendelte meg nekem, még egyszer köszönet érte). Féltem, hogy túl nagy lesz az ujjamra, de pont jó (a mérete kicsit állítható) és nincs vele semmi gond, nem hibás, stb.


Ilyen nagy díszítésű gyűrűm még nem volt, először fura volt saját magamon látni, de nagyon örülök, hogy végre megérkezett. Az árát pedig végképp megéri, 0.99$ volt, ingyenes házhoz szállítással. Mielőtt megkaptam, pont előtte nézegettem bizsu gyűrűket különböző boltokban és nem értettem, miért olyan drágák. Persze ez egyből elfeledtetett velem mindent. Viszont kinéztem magamnak egy masnis gyűrűt, amit valószínűleg meg fogok inkább csinálni.

You May Also Like

0 megjegyzés