Nyitó poszt - Hello Április!

by - április 06, 2012
Az utóbbi időben elég sokat gondolkoztam ezen a 'beauty blog' témán. Mostanában egyre többet foglalkozok a szépség ápolással, egyre több ilyen témájú blogot kezdtem olvasgatni, majd folyamatosan vissza-vissza járni. A saját blogom létrejötte pedig egy hosszú folyamat és elhatározás eredménye. Minden esetre nagyon sokan inspiráltak.

Nagyon örültem, hogy ha kérdésem akadt, egyből volt segítségem és most megpróbálom, hátha én is tudok segíteni másnak abban például, hogy milyen terméket vegyen, vagy esetleg ne vegyen meg. A téma persze tágabb körű, néha divat témájú cikkek is lesznek (leginkább egy-egy új ruhadarab bemutatása), maga a blog és vele együtt a témája folyamatosan fog kialakulni (bizonyos határokon belül). Remélem könnyen bele fogok rázódni és tényleg hasznos lesz a számotokra.

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. neked mióta van blogod :O nem is tudtam. nagyon jó postokat írsz! a tesztek marha jók és a körmeid *-* awww. adddd neeekkeeem X3X3 nagyon tetszik a blog, de nem bírok feliratkozni, mert valami nem stimmel vele, szóval majd nézd meg, hogy minél hamarabb megtehessem ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát már úgy kezdtelek el követni, hogy megvolt a blog :) Azt láttam, hogy valami nem stimmel a rendszeres olvasók modullal, le is töröltem és újraraktam, de így is rossz :S

      Törlés