Tavaszi szépségápolási kívánságlista

by - május 09, 2020
Már szinte szokásommá vált, hogy tavasszal egy rövidebb szépségápolási kívánságlistával jelentkezem. Ha beválik egy termék, szeretem újra megvásárolni, de néha a kíváncsiság hajt és azért idővel nálam is kialakul egy rövidebb lista - ami persze nem jelenti azt, hogy mindent meg is veszek, a tavalyi posztban szereplő termékeknek például csak a 60%-át próbáltam végül :)


Isana szárazsampon
Szárazsamponból még mindig az olcsóbb kategóriában kutatom a megfelelőt. A tavalyi listán a Balea Bloomy Dreams szárazsamponja szerepelt, amit be is szereztem, de olyan se veled, sem nélküled a kapcsolatunk, ezért szívesen kipróbálnám most a Rossmann sajátmárkás verzióját.

Balea Lovely Rose szilárd sampon
A szilárd sampon már nem újdonság, viszont végre a Balea is megjelent a saját változatával. Valamiért eddig ódzkodtam ettől a formulától, talán félek, hogy nem tisztít megfelelően, vagy kiszárítja a hajam, de hamarosan lehet, beadom a derekam és teszek egy próbát ezzel a minden hajtípusra valóval. (Habár közben megláttam a Nature Box szilárd samponjait is..)

Alverde Tagtraum EDP
Az alverde új, vegán parfümei megjelenésukkor a külsejükkel fogtak meg, viszont egyelőre még nem volt alkalmam megszaglászni őket. A parfümök 100%-ban természetes eredetű összetevőket tartalmaznak és a leírások alapján ígéretesnek tűnnek, miközben a még kedvező árkategóriába tartoznak. A Tagtraum (álmodozó?) nevet viselő EDP vadrózsából és muskátliból álló illatkompozícióját lágy fás jegyek, valamint édes vanília és tonkabab illata egészítik ki.


Dove matcha tea és cseresznyevirág dezodor
Mielőtt a Nivea dezodoraira szoktam volna át, rengeteg Dove spray-t elhasználtam. A matcha tea (és cseresznyevirág) miatt viszont újra kedvet kaptam a márkához, ez a típus pedig ráadásul nem tartalmaz alumíniumsót.

Alverde krémdezodor
Ez a krémdezodor már régóta a kívánságlistámon szerepel. Annyira érdekesnek találom a megoldást, szerintem hamarosan a kíváncsiságom fog győzni, bár lehet, nem épp a meleg idő közeledtével kellene először kísérletet tennem vele.

Sundacne oktokrilénmentes naptej
Mióta elköltöztünk, nem győzöm kihasználni a francia erkély nyújtotta előnyöket, nagyon szeretek ott olvasni. Ehhez viszont fényvédőre van szükségem és jelenleg nincs semmilyen naptejem itthon m. A Sundance eddig nem okozott csalódást, az INCI alapján pedig most ez a mikroműanyag- és oktokrilénmentes, 30-as fényvédőfaktoros naptej keltette fel az érdeklődésem.

Colgate bamboo charcoal fogkefe és smile for good fogkrém
Nagyon megörültem, hogy a Colgate is beállt a sorba és előrukkolt egy környezetbarát, bambusz nyelű fogkefével, bár én kicsit drágállom. A fogkrém viszont tényleg áttörést jelent, mert a csomagolás mellett maga a tubus is újrahasznosítható és eddig is Colgate fogkrémet használtunk, szóval egy próbát mindenképp megérne.

Nektek mi szerepel a tavaszi kívánságlistátokon?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. Pont ma vettem meg a Balea szilárd sampont, nagyon kíváncsi leszek rá, remélem beválik.

    VálaszTörlés