Greenspiration

by - augusztus 03, 2019
A blogon nem igazán jellemző az inspirációs képek önálló bejegyzésként való megosztása, jobb szeretem a tartalmasabb posztokat. De az utóbbi időben annyira inspirált a zöld szín - főként a lakás, de egyébként valahogy az élet minden területén -, hogy szerettem volna kicsit átadni nektek is ezt a hangulatot, érzést. Tudom, a szobanövények iránti rajongás jelenleg fénykorát éli, viszont szerintem egyáltalán nem probléma, ha egy ilyen kellemes és hasznos dolog kerül be a köztudatba ‘divatként’.

(képek forrása: pinterest.com)

Titeket mi inspirál mostanában?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Annyira jó érzés nézegetni ezeket a képeket, Pinteresten nagyon aktív vagyok!
    Engem egyébként mindig mások képei inspirálnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam periodikus, néha egyáltalán nem nyitom meg a Pinterestet, néha pedig hosszú időre beszippant :)

      Törlés