3 variáció arcmaszkra

by - szeptember 23, 2017
Alapvetően jobban szeretem az egyszerűbb arcápolási rutint, egyelőre még nem jutottam el a koreai 10 lépéses procedúráig :) Néha azonban jól esik egy kis extra a bőrömnek, ami nálam arcmaszk formájában valósul meg. A bejegyzésben említett három maszk közül sajnos egyik sem visszazárható: egyszer használatos vagy zacskós kiszerelésű pakolásokról van szó. Továbbá még az közös bennük, hogy mindhárom igen alacsony árkategóriájú.


#1 - Balea fátyolmaszk aktív szénnel

Pihentető ápolás és antibakteriális hatás. A bambusz aktív szenet tartalmazó fátyol gyengéden befedi az arcbőrt. A szalicilsavat és cinket tartalmazó hatóanyag formula rendszeres használat mellett hatékony a pattanások kialakulásáért felelős baktériumok ellen. A friss és kipihent bőrért.

DM, 299ft / 1 darab

Nem olyan rég jelent meg néhány új, aktív szenet tartalmazó Balea arcápoló, mely termékcsalád tagja ez a fátyolmaszk is, így végre én is beadtam a derekam és kipróbáltam ezt a típusú maszkot. Legnagyobb előnye az egyszerű használat, kibontás után ugyanis (óvatos kihajtogatás után) csupán fel kell helyezni a megtisztított bőrre. Nagyon jó a fátyolmaszk anyaga, ami iszonyatosan át van itatva a 'krémmel', így én bő 15 percig fent hagyom, ami után a maradékot bele kell masszírozni az arcbőrbe. Kellemes viselni, az illata is finom, a wellness érzés mellett azonban sajnos én semmilyen extra hatást nem vettem észre.

#2 - Dr. Organic Bioaktív csigagél hidratáló maszk

Megújít, tisztít, hidratál. Méregtelenítő és bőrmegújító pakolás egyedülálló csigagél kivonattal és bioaktív, természetes, bio összetevőkkel. Mélyen behatol a bőrbe, hatékonyan eltávolítja a szennyeződéseket, támogatja a sejtregenerációt, ragyogóvá teszi az arcbőrt.

Müller, 995 ft / 10 ml

Már nem újdonság a Dr. Organic csigagél termékcsaládja (különben sem egy új keletű dolog a csiga kivonatának kiemelkedő tulajdonságait felhasználni a kozmetikai iparban), azonban sokan még idegenkednek ettől az összetevőtől a szépségápolásban. Holott a csigagél kivonat kivételes bőrmegújító és öregedésgátló tulajdonsággal rendelkezik, ennek köszönhetően a ráncok finomabbá, a bőr simábbá és mélyen hidratálttá válik, továbbá védi a bőrt a környezeti hatásokkal szemben. A csigagél kivonat egyedülálló arányban tartalmaz AHA-savat, kollagént, elasztint, allantoint, vitaminokat és ásványi anyagokat, ezáltal erősíti és revitalizálja a bőrt, segít helyreállítani a sérült szöveteket, és visszaállítja a bőr nedvességtartalmát.

A 10 ml-es maszk zacskóban kapott helyet, amit egyrészt szeretek, mert könnyű kinyerni belőle a megfelelő mennyiséget, másrészt azonban így nem visszazárható, holott nekem több, akár 4-5 alkalomra is elegendő ez a mennyiség. Az állaga meglepően sűrű, de könnyű eloszlatni a bőrön, az illata pedig a zselés szaloncukorra emlékeztet. Érdemes szem előtt tartani, hogy egy intenzív öregedésgátló hatású arcpakolásról van szó, ami nem használható krémként, így felkenés után 10 percig kell hatni hagyni, majd eltávolítani a maradékot - én egy vattakorong vagy zsebkendő segítségével szoktam letörölni a felesleget, habár nagyon vékony rétegben alkalmazva 10 perc alatt annyira felszívja az arcbőröm, hogy effektíve nincs mit letörölni.

Magas természetes hatóanyag-tartalmának köszönhetően hetente egyszer ajánlott használni, nekem a vasárnap esti otthoni spa rutinomban kapott előkelő helyet. A pakolás nemcsak bioaktív csigagélt, hanem egyéb bioaktív illóolajokat is tartalmaz, amik bőrpírt okozhatnak azoknál, akik egyes illóolajokra érzékenyek. Ezt szerintem érdemes lenne feltüntetni a csomagoláson, mert sokaknál panaszra adhat okot. Az arcbőröm a maszk mennyiségétől függően nekem is kipirosodott (értelemszerűen ha többet vittem fel, jobban), de mivel este, lefekvés előtt szoktam használni, ez nem okoz különösebb problémát, reggelre teljesen eltűnik a pirosság. Másnapra azonban a bőröm összképe sokkal szebb, egyenletesebb és a pattanások utáni sebek is gyorsabban gyógyulnak.


#3 - Rival de Loop tisztító arcmaszk

Ez az arcpakolás pórusmélységig tisztítja a bőrt anélkül, hogy kiszárítaná azt. E mellett a tisztátalanságok és a nem kívánt fénylés ellen cinket, kaolint és pantenolt tartalmazó összetételének köszönhetően 3-szorosan hat: - hat az irritáció ellen - megköti a felesleges bőrzsírt és faggyút - nyugtatja a bőrt.

Rossmann, 399 ft / 20 ml

Teljes áron 399 ft-ért juthatunk hozzá a 20 ml-hez, ami azonban nekem bőven elegendő két alkalomra is, ráadásul viszonylag sokszor van lehetőség akciósan beszerezni, bár én indítványoznám egy nagyobb, visszazárható tubusos kiszerelés bevezetését is :) Meglepően tisztítja az arcbőrt, a pórusaimat láthatóan finomítja, a felesleges faggyút eltünteti. A felvitele kellemes, testesebb, de mégis könnyed állagú, így könnyű eloszlatni, valamint az illata is finom. A lemosása azonban már időigényes, száradás után eléggé ragaszkodik az arcbőrhöz. Használata után valóban frissnek és tisztának érzem a bőrömet, ugyanakkor nem szárít, úgyhogy időnként érdemes lehet bevetni.

Ti milyen arcmaszko(ka)t szoktatok használni?

You May Also Like

0 megjegyzés