Szépségápolási zsákmányolás

by - március 26, 2017
A tavasz a megújulás évszaka, így talán én is nyitottabb vagyok az újdonságokra, és nincs ez másképp a szépségápolási termékekkel sem. Ilyenkor szívesebben kísérletezek és különben is, a melegebb időjárás beköszöntével szeretem leváltani a nehezebb állagú és illatú dolgaimat, legyen szó hidratáló krémről, parfümről, vagy akár sminkről. Az elmúlt hónapban sikerült néhány (számomra) újdonságot beszereznem: valamit szülinapomra kaptam, valami tesztelésre érkezett és akad olyan is, ami hosszú ideje a kívánságlistámon szerepelt.


Még év elején három új illatú tusfürdővel bővült a Plaisirs Nature család, melyek közül az YVES ROCHER Lótusz-Zsálya hab- és tusfürdőre kellemes illata mellett bevallom, színe miatt esett választásom. Első körben a kis kiszerelés jött velem haza, így valószínűleg kénytelen leszek belőle még egyet beszerezni :) Az YVES ROCHER Mexikói zöldcitrom golyós dezodort ajándékba kaptam (a citrusos illat telitalálat tavaszra), míg az YVES ROCHER Növényi testradír barackmaggal az üzlet szülinapi ajándéka volt. A DR. ORGANIC Szemszérum bioaktív kendermagolaj tesztelésre érkezett: ő az első szemkörnyékápolóm, így duplán kíváncsi leszek, hogyan teljesít. Úgy gondolom, már 30 éves kor alatt is érdemes a szem körüli érzékeny terület ápolásával foglalkozni, a kenderolajban megtalálható linolsav pedig lassítja a sejtek öregedését.

Az YVES ROCHER Sexypulp dúsító szempillaspiráljához (01 Noir) szintén az üzlet ajándékkuponjával sikerült hozzájutnom, még bontatlanul várja a sorát. A GOLDEN ROSE Wow! (91) és YVES ROCHER Couleur Végétale Zselé hatású (36 Prune Mysterieux) körömlakkot is szülinapi ajándékként kaptam. Utóbbi ugyan nem kimondottan egy tavaszi árnyalat, de annyira csodás ez a fényviszonytól függően lilás-bordós-barnás szín, hogy szívesen viseltem márciusban is. Az utóbbi időben nem igazán vásároltam magamnak sminkterméket, a LOVELY K lips azonban megjelenése óta kívánságlistás darab volt. Hosszas mérlegelés és swatch nézegetés után a Neutral beauty nevet viselő nude árnyalat mellett döntöttem. A rúzskészlet egyébként egy folyékony matt ajakrúzst és ajakkontúr ceruzát tartalmaz és az ikonikus Kylie K Lip Kit dupe-jaként emlegetik.

Ti mit szereztetek be mostanában? Mire lennétek a leginkább kíváncsiak?

You May Also Like

2 megjegyzés

  1. Engem leginkább a spirál érdekelne, mert úgy láttam változott a csomagolás, és kíváncsi vagyok, hogy a termék ugyanolyan maradt-e. :)
    Egyébként boldog szülinapot, nekem.is most volt, így én is kaptam a testradírból...igazából kíváncsi lennék arra is, addig is, amíg nem.probalom ki magamon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is boldog születésnapot! :)
      A testradír még kicsit várat magára, egyelőre egy másik Yves Rocher darab van bevetésen, de már a végét járja, így hamarosan ki fogom próbálni ezt is ;)

      Törlés