I wish you a merry Christmas | HAUL

by - december 30, 2016
Ugyan már túl vagyunk az igazi karácsonyi időszakon, én ilyenkor nehezen engedem el ezt az érzést és amíg csak lehet, élvezem a pillanatot: a díszeket, a fenyő illatát, az ünnepi ebédet, a családi társasozást és mindent, ami szebbé teszi az ünnepet. Ezúton szeretném megragadni az alkalmat is és kicsit késve ugyan, de annál kellemesebb ünnepeket szeretnék kívánni minden kedves olvasómnak!


Sokat gondolkoztam, hogy legyen e karácsonyi zsákmányos poszt azokról a dolgokról, amik szorosan kapcsolódnak a bloghoz, mivel alapjáraton nem vagyok híve az ajándékok mutogatásának - nekem egyáltalán nem erről szól a karácsony. Hangozzék bármennyire közhelynek, adni sokkal jobban szeretek: nézni mások reakcióját, hogy mit szólnak a kitervelt és gondosan becsomagolt ajándékhoz. Idén viszont a többségét magam vásároltam, így egy kicsit más volt, mint az eddigi évek során. Emellett pedig szerettem volna valamilyen formában nektek azt is megmutatni, az Yves Rocher milyen egyedi ajándékkal kedveskedett a bloggereknek: egyszerűen imádni való ez Wearing Yves Rocher Today feliratos pulcsi!

Kicsit különleges, de számomra tökéletes döntés volt, hogy páromat megsegítem, ami az ajándékozást illeti. Alapvetően egy itthoni relaxációs dobozt szerettem volna összeállítani magamnak, ami egy kicsit segít kizökkenteni a rohanó hétköznapokból. Ezért olyan szépségápolási dolgokat válogattam össze, melyeket már régóta ki szerettem volna próbálni, de különböző okok miatt eddig nem volt rá alkalmam. Ilyen például a képen is látható Lush Comforter tömb habfürdője, amivel végre megtörtént életem első Lush fürdőzős élménye. A beauty dolgok mellett egy hihetetlen puha anyagból készült, Star Wars-os kezeslábas pizsama is lapult a dobozban, ami talán az idei kedvenc. Ha pedig kikapcsolódásról van szó, nálam nem maradhat el az olvasás: az Ajándékba adlak több történetet tartalmazó könyve már csak a címe miatt is szuper választás.

Ha magadnak vásárolsz ajándékot, oda a meglepetés varázsa, így viszont lehúzhatunk pár tételt a listánkról. Többek között végre megtaláltam a (majdnem) tökéletes fekete pénztárcát a C&A-ban, ami már tavaly is kívánságlistás darab volt. A neszesszer amolyan hirtelen felindulásból elkövetett vásárlásnak mondható (épp a pénztárca mellett volt az üzletben), de a táskámban lévőt már egy ideje szerettem volna lecserélni, úgyhogy ez is a fa alá került. Ami pedig ugyan már karácsony után került megvásárlásra (majdnem féláron!), de szintén karácsonyi ajándék, az az Yves Rocher So Elixir Bois Sensuel parfüm, amit annyian dicsértek az utóbbi időben rajtam, hogy muszáj voltam beszerezni az utánpótlást belőle.

Kellemes ünnepeket kívánok minden kedves olvasómnak!

You May Also Like

0 megjegyzés