wish wish - gardróbfriss

by - október 23, 2016
Még mindig nagyon szeretek listát írni, főleg, ha a ruhás kívánságaimról van szó. Mivel mostanában nem igazán volt alkalmam vásárolni - sajnos a Glamour napokról is lemaradtam -, összegyűlt néhány dolog, amivel ideje lenne kiegészíteni a ruhatáramat. Ezek most nem kimondottan őszi darabok, de jelenleg (a felsők, pólók és egyéb apróságok mellett) ezekre lenne leginkább szükségem.


#1 - Farmernadrág
Az örök probléma. Nemrég ugyan beszereztem két tökéletesen passzoló farmert, tényleg imádtam őket, kivételesen semmi kifogásom nem volt velük, nem kis bosszúságomra azonban pár hónap alatt hordhatatlanná nyúlt mind a kettő. Azóta is keresem a megfelelőt, ugyanis igencsak nehezen találok magamra nadrágot (vagy csak túl kritikus vagyok).

#2 - Adidas (Superstar) sportcipő
Fogalmam sincs, mi ez a kattanás nálam, de az új nagy szerelmem a fehér Adidas sportcipő. Na jó, az az igazság, hogy egyik pillanatban ezt szeretném, a következőben pedig egy fekete-fehér Nike-t, de utcai viseletre inkább előbbit preferálnám. Cipők terén valahogy túl gyakran változik az ízlésem, de egy sportcipő mindig jól kihasználható darab, arról nem is beszélve, hogy hétköznap lapos talpúban érzem igazán jól magam (és szükségem lenne egyre, ami nem bakancs és nem is ázik be).


#3 - Blézer
Így, az első konferenciám után (amin már én is adtam elő) realizáltam, hogy a blézer 'készletem' igencsak hiányos. Van egy húzott ujjú feketém, amit nagyon szeretek, és egy barnás, amit kevésbé.. de egy többnapos konferencián ez édeskevés. Elsősorban szürkére vagy valamilyen natúr, jól beépíthető színre gondoltam, a későbbiekben pedig jöhetne egy királykék, bordó, vagy akár mintás darab is.

#4 - Pénztárca
Már régóta szerepel a kívánságlistámon, de eddig még nem sikerült megtalálnom a jelenlegi tárcám méltó utódját, ami színben, anyagban, méretben és kialakításban is megfelelne az elvárásaimnak. Eredeti terveim szerint feketét szerettem volna, ugyanis az minden évszakban ideális, de ez a púderszínű és bordó is annyira szép, hogy lehet nem az ésszerűség fog győzedelmeskedni.

#5 - Parfüm (őszre)
Kicsit talán kilóg a sorból és nem kapcsolódik szorosan a gardróbhoz, de egy parfüm is épp úgy öltöztethet, mint egy szép ruha. Elsősorban a Zara kínálata érdekel, ugyanis a tavaszra választott parfümöm annyira bevált, hogy a fele már el is fogyott. Ugyan van egy fűszeresebb Yves Rocher illatom (So Elixir Bois Sensuel), de közelítek az üveg aljához és annak ellenére, hogy nagyon kedvelem, nem érzem annyira magaménak, hogy újra is vásároljam.

Nektek mi szerepel a(z őszi) kívánságlistátokon?

You May Also Like

1 megjegyzés

  1. A nadrág az nálam is mindig probléma, bár most én is beszereztem két passzoló darabot, igaz mindkettő fekete, de azért ez is valami. Legutóbbi shopping túrán a Glamour napokon egy új bőrkabátot is sikerült vennem. Most majd egy csizmát szeretnék. Ez lesz az abszolút nehéz dió, mert magas szárút szeretnék, de elég vastag a vádlim, és nagyon nehezen találok rá. Ami tetszik az garantáltan nincs olyan széles szárral megáldva ami rám jönne. Aminek elég széles a szára az meg vagy nekem nem tetszik vagy a pénztárcámnak :)

    VálaszTörlés