Elhasználtam, elfogytak #13

by - május 30, 2014
Az utóbbi két hónapban rengeteg dolog összegyűlt, legalábbis átlagosan nem szokott egyszerre ennyi minden elfogyni. Örülök, hogy végre elérkezett a poszt ideje (na jó, hivatalosan holnap van a hónap utolsó napja, de akkorra az aktuális körmös kihívás manikűrje van beidőzítve!), már alig fértem az üres flakonoknak szánt dobozomban.


Alverde Testápoló Pisztácia- és Tejkivonattal: Ez a termék amennyire nem volt kedvemre való eleinte, a végén annyira megszerettem. Egyébként a Balea akkor még új pisztáciás testápolóját szerettem volna megvenni, de barátnőm mondta, hogy neki van ez az Alverde-s változat, amit ő sosem fog elhasználni, így megörököltem tőle (egyébként elég régi kis darab). Az állaga nagyon híg, amiben mintha cukorszemcsék lettek volna. De könnyen el lehetett oszlatni a bőrön és gyorsan beszívódott, a hidratálóhatásával pedig elégedett voltam. Az illata is igazán kellemes, néha inkább marcipános már volt.

Balea Creme Öl Dusche Peeling Indian Chai (teszt): Annyira szerettem ezt a testradírt, hogy egyszerűen alig akartam elhasználni! Az illata valami csodás volt, apró szemcsékkel, amik mégis megfelelően eltávolították az elhalt hámréteget. Sajnálom, hogy ami ennyire bejön, az általában mindig limitált kiadású. Most viszont nem vettem helyette semmit, egy ideje kávézaccal radírozok :) semmi felesleges káros anyag és persze milyen baráti, hogy a 'szemetet' hasznosítom fel, így nem kell külön pénzt kiadni érte.

Dove Purely Pampering Tusfürdő Kókusztejjel és Jázmin szirommal: Nagyon kellemes illatú krémes tusfürdő, amiről nekem valamiért mindig a joghurt jut eszembe (pedig semmi köze hozzá). Használatakor olyan, mintha testápolóval zuhanyoznék, nagyon sima lett tőle a bőröm (legalábbis közvetlenül utána finom puha volt), de nem habzott eléggé, ami engem nagyon zavar egy tusfürdőnél.

Balea Body Borotvagél: Nagyon érdekes, mert konkrétan ezzel a tubus borotvagéllel nem voltam kibékülve, de párom meglepett egy ugyanilyennel (mondván mindig elhasználja az enyémet) és ezzel a példánnyal már simán ment a borotválkozás. Talán a pumpája nem volt megfelelő, ezért nem habosodott fel eléggé és a bőrömön már körülbelül semmit nem ért. Magamtól nem vettem volna újra, de nagyon örülök, hogy így alakult, hiszen kiderült, nem konkrétan a termékkel volt a baj, a mostanit már szeretettel használom.


Balea Professional Sampon Koffeinnel (teszt): Nagyon megkedveltem ezt a sampont, mert nem csak szépen tisztítja a hajamat, de (optikailag) dúsítja is - használatakor nem laposodik le egyhamar. Az utóbbi időben viszont mintha kezdett volna hozzászokni a fejbőröm, ezért egyre hamarabb is zsírosodott, úgyhogy jelenleg mást használok, de van még belőle egy tartalék tubussal.

Isana Körömlakklemosó: Ez a körömlakklemosó állandó lakója a fürdőszobapolcnak, természetesen már jó előre, akciósan újravásároltam. A nagy kiszerelés mostanában viszonylag sokáig elég, a bőrrel kíméletes, a lakkokkal viszont könyörületlen.

Vipera (Creation Nail Design) 444 (teszt): Nagyon sokáig volt ez a lila lakk a birtokomban, hűen szolgált, mert még csak most kezdett besűrűsödni, úgyhogy le a kalappal előtte. Kedvemre való volt ez az árnyalat, egy időben csak ezt viseltem (még anno gimiben), de sajnos megérett a kiselejtezésre.

Alverde Clear Iszapos Arclemosó Tonik: Talán a kedvenc arcra való termékem, amit ismét újra is vettem. Sajnos csodát nem művel, de az eddig használt tonikokkal ellentétben ez nem szárítja ki az arcomat. Szinte azonnal lehet akár rá sminkelni is, szóval tényleg nagy kedvencem.

Das Gesunde Plus Étrend-kiegészítő Kapszula Hajra: Teszt ugyan még nem volt róla, de pár sort itt olvashattok erről a vitamin komplexről. A hatását igazából akkor vettem észre, miután abbahagytam a szedését - a hajam megint jelentősebb mértékben hullott, mint mikor folyamatosan szedtem. Egy rövidebb szünet után szeretném majd újra kúraként szedni, mert abszolút elégedett voltam vele.

Lush Honey I Washed The Kids Szappan (teszt): A képen természetesen nem szerepel, de végre teljesen elhasználtam ezt a szappant, ami nagyon sokáig elég volt. Az utóbbi időben a reggeli arcápolási rutinomba építettem be, nem szárította az arcbőrömet, teljesen meg voltam elégedve a tisztítóképességével is.


Ti használtok ezek közül valamit? Nektek mi fogyott el mostanában?

You May Also Like

10 megjegyzés

  1. Az étrend-kiegészítő kapszulát szeretném kipróbálni, de az itteni DM-ben 1 darab sem volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legelőször én sem találtam, de aztán szerencsére egy másik, itthoni DM-ben volt. Pedig először Budapesten néztem - bár lehet az akció miatt akkor épp elfogyott. Érdemes lehet körülnézni többször, vagy máshol is :)

      Törlés
  2. Az Isana körömlakklemosó nálam is nagy kedvenc! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most erősen gondolkozok az acetonmentes változatán, de Krémmánián úgy olvastam, hogy kiszárítja a bőrt :/

      Törlés
  3. Nekem mostanában valahogy semmi nem akar elfogyni. De tényleg. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem tipikusan mindig az előző ilyen bejegyzés után pár nappal fogy el egyszerre vagy 5 dolog, aztán szintén semmi :)

      Törlés
  4. Nálam is nemrég fogyott el a lakklemosó és a sampon is balzsammal együtt. :) A lemosót újra is vásároltam, már nem is tudom hányadik flakonnal használom el... A sampont viszont nem vettem újra, mert találtam a szekrényben egy rég elfeledett Avonos sampont. A kapszulát én is el szeretném újra kezdeni... Egyszer már elkezdtem de feledésbe merült... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a kávézacc dolog biztos jó lehet.Pároméknál senki nem iszik főzött kávét, így nekem nem sok esélyem van rá, ha csak nem hozom haza a munkahelyemről a kávé gépből, de lehet furán néznének rám. :D

      Törlés
    2. Szeretem, mert tényleg semmibe nem kerül, csak néha már túl erősen radíroz :D de gondolom ez kávé függő is :) Igen, lehet furcsán néznének, bár ki tudja.. ;)

      Törlés
  5. Éljen az Alverde tonik! Nálam is nagy kedvenc, imádom az illatát és a hatását is :-)

    VálaszTörlés