Lush szappan

by - július 10, 2012
Már régebben írtam, hogy nyertem egy Lush szappant, erről itt olvashattatok. Egy hónapja kezdtem el használni, minden nap ezzel mosok arcot, úgyhogy bátran merem leírni a róla kialakult véleményem.


A kényelmes használathoz félbevágtam, a túl nagy mérete miatt nem esne kézre (a nem méhviaszos részt kezdtem el használni). Első fogásra kemény szappannak tűnik, de mégis krémes, viaszos, egy egyszerű konyhakéssel könnyen szét lehetett vágni. Az illatát még mindig imádom, az egész fürdőszobában csak ezt érzem.

Kézben eleinte nem habzik, de innen az arcra kenve már sokkal jobb, nem kell percekig dörzsölni. Megfelelően tisztít, kellemes vele az arcmosás, könnyen lemosható vízzel. Ami a legjobb benne: nem szárítja az arcbőröm (ami a előzőleg használt Dove szappanról sajnos nem mondható el)! Tény, hogy kombinált bőröm van, de a szárazabb területeken, mint az orrom környéke, könnyen kiszárad. Ezzel a szappannal nem voltak ilyen problémák. Egyszer-kétszer éreztem csak, hogy húzódik az arcbőröm, de akkor nem volt megfelelően hidratálva.


Megszerettem ezt a szappant, mert a napi arctisztításhoz tökéletesen megfelel, így nem kell külön arctisztítót vennem. Egy ekkora szappan 1500ft körül mozog, így biztos nem veszem újra, de örülök, hogy kipróbálhattam. A másik fele még a szekrényemben van, és a most használatban lévő is bírni fogja még pár hónapig, egy ideig biztos nem lesz gondom, hogy mit használjak helyette.

You May Also Like

0 megjegyzés