Kell vagy nem?

by - július 01, 2012
Mivel nyáron (júliusban és augusztusban) nem kapok ösztöndíjat, ezért kénytelen leszek még jobban visszafogni magam vásárlás terén, tényleg csak a leglényegesebb dolgokat szeretném csak megvenni (mondjuk nagyon ritka, hogy nem szükséges dolgot vásárolok). Szokás szerint van pár dolog a listámon, amik hamarosan elfogynak, vagy esetleg nyári trendkiadás. Kíváncsian várom például, hogy hozzánk mikor jut el az Essence Rebels TE, amikor megláttam a Peach Punk névre elkeresztelt körömlakkot, azonnal beleszerettem.

De ezeken kívül megláttam még pár dolgot, amiről nem tudom eldönteni, tényleg annyira fontos e nekem, vagy csak hirtelen fellángolás. Ezért bárkinek bármilyen tapasztalata van az alábbi dolokról, nagyon szívesen várom :)

Az első az Essence Long Lasting szemceruzái közül a Bling Bling (arany színű). Sok jót olvastam ezekről a szemceruzákról, ezért az árnyalatért pedig oda vagyok, szerintem több, mint egy hónapja gondolkozok rajta. Már sokszor kézbe vettem a boltban is, nem is tudom miért nem jutott el eddig velem a kasszáig, pedig az ára is kifogástalan.


A következő a Catrice Coolibri kollekció közül a Virgin Forest fantázianevű szemhéjpúder toll. Annyira csodálatos színe van, bár még csak képeken láttam, szerelem volt első látásra. A limitált kiadású dolgok ráadásul könnyebben csábítanak.


Jelenleg elég testápolóm van, de nyáron hajlamos vagyok reggel és este is használni őket, így gyorsan fogynak. A Balea Grapefuit testápoló az ár-érték aránya miatt csábít. Ugyebár megvan a kókuszos testvére, aminek már több, mint a fele hiányzik és nem hittem volna, de kezdek ráunni az illatára, most valahogy teljesen más, mint amikor megvettem. Ráadásul ennek az összetevőiben nem szerepelnek parabének.


Az utolsó pedig két Essence Color & go körömlakk. Az egyik az 'I want that' pink, de nem tudom, mennyire hozzám való ez a szín. Mindenesetre nyáron olyan szépen mutatna. A másik a 'Viva la green', amihez hasonló színt kevertem ki a múltkor, de olyan keveset, hogy hamar el fog fogyni. Az utóbbival már régebben is szemezgettem, aztán úgy voltam vele, nincs rá szükségem, ma viszont megint az 'akarom érzés' fogott el.


Kedden van az utolsó vizsgám, ha pedig sikeres a szóbelim, ünneplésképp elmegyek vásárolni. A kérdés már csak az, hogy mit vegyek? :)

You May Also Like

0 megjegyzés