Bella Intimate wet wipes

by - június 25, 2012
Nah hát én jó pár helyen körbenéztem már kis kiszerelésű törlőkendőkért konkrétan az utazáshoz, de vagy nagyon nem tetszettek az összetevők, vagy csak nagy csomagolásban volt, vagy nem voltam elégedett az árával. Aztán eszembe jutott, hogy a múltkor láttam jó áron a Müllerben, utána is néztem krémmánián, de nincs fent róla semmi (még a márkáról se). Sebaj, azért múlthét kedden direkt emiatt elbicikliztünk a Müllerbe, mert másnap már utaztunk.


Imádom, hogy direkt van olyan részleg (mint most a legtöbb drogériákban), hogy kozmetikumok utazásra, szinte minden kapható már miniatűr kiszerelésben. Egyből meg is találtam, felkaptam és vittem fizetni. A bolt bejáratánál vettem észre, hogy ez nem frissítő vagy arctisztító, hanem intim törlőkendő. Kicsit bosszankodtam, de úgy voltam vele, hogy akkor testre is biztos alkalmas lesz. Aztán egyenként megkerestem az összetevőket, ide össze is gyűjtöttem. Nem mondanám, hogy tetszett a látvány. Pont azért nem mertem megvenni ezt a Balea arctisztítót, mert nem voltak fent az összetevői, így utólag viszont lehet jobban jártam volna azzal.


A kis csomagolás 10 darabot tartalmaz, ami pont megfelelő utazásra, egy kisebb táskában is könnyen elfér. A tetején átlátszó visszazáró fólia van, ami az eddigi használat után is jól ragad. A lapocskák nem túl nagyok, egy használatra pont megfelelő a méretük. Szerintem nem elég nedvesek, a kezemben már 5 perc után teljesen megszáradtak. Magával az anyagával semmi probléma, nem túl erős, nem érdes, így nem bántja a bőrt. Az illata nem kellemetlen, inkább csak szokatlan.


Először kézfertőtlenítő helyett használtam, erre azonban nem alkalmas, mert hiába tisztítja a kezet, elég ragacsos érzést hagy maga után, amit kimondottan utálok (hogy lehetne valami tiszta, ha ragacsos). A test többi részén viszont ezt nem éreztem, úgyhogy egy gyors tisztító áttörlésre megfelel, bár frissítő hatást ne igazán várjunk, mégis csak egy intim törlőkendőről beszélünk. Aztán egyik este arctonik helyett használtam, igazából ez volt az eredeti célom is. Féltem, hogy csípni fog, de semmi probléma nem volt. Hosszabb távú hatásáról nem igazán tudok nyilatkozni, mivel csak párszor használtam. Nem volt rossz, de nem is hagyott bennem igazán mély nyomot. Nem hinném, hogy újra fogom venni, ha elfogyott, inkább keresek valami mást helyette.

Ti használtok valamilyen arctisztító vagy frissítő kendőt, pláne ilyen nagy melegben?

You May Also Like

0 megjegyzés